Rodzaje kalorii.

21. Data: 2005-03-20 18:27:42

Temat: Re: "Napewno" osobno /nt
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d1keih$8jk$1@news.onet.pl...

> nie przesadzaj, mogl tylko spacji nie klepnąć

Kto inny tak, ale Jurek? Energia (Optymalec pelna geba) tez bez przerwy nie
klepal spacji. Widocznie to jest taki objaw zdrowej czynnosci umyslu.

22. Data: 2005-03-20 18:43:28

Temat: Re: Rodzaje kalorii.
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> napisał
> wiadomości news:d1jndb$3ep$1@inews.gazeta.pl...

> dobrego
>
> he he odezwał się moralista, który sam zaczyna post od:
> "Leszku, Ty dalej wierzysz w te bzdure, ktora kiedys sam wymysliles?"
> Nie jest to oczywiście uwaga natury personalnej i jest zgodna z zasadami
> dobrego wychowania. Takie to jest dobre wegetariańskie wychowanie :)

nie wiem co napisał jurek ale mck ;) napisał post jak najbardziej na temat.
czy jurek napisał cos ponad uwage personalną? czy jak zwykle?

jesli napisał coś na temat to przepraszam ,zwracam honor i wyciagam go z
kaefa

23. Data: 2005-03-20 18:45:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odezwał się ekspert!
> Weź się lepiej za robienie dzieci, żebyś choć w jakiejś jednej dziedzinie
> mógł z czystym sumieniem się wypowiadać :)

na jakiej podstawie sadzisz,że dzieci nie mam ?

24. Data: 2005-03-20 18:47:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> klepal spacji. Widocznie to jest taki objaw zdrowej czynnosci umyslu.

to prawda, ale z tego błedu moze sie wytłumaczyć,ze to nie jest bład
:))tylko niedoklepanie i bedzie miał racje.czep sie błedów oczywistych,
jesli musisz :))

25. Data: 2005-03-20 18:47:31

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to prawda, ale z tego błedu moze sie wytłumaczyć,ze to nie jest bład
> :))tylko niedoklepanie i bedzie miał racje.czep sie błedów oczywistych,
> jesli musisz :))

To juz nawet Optymalsa nie wolno ochrzanic? ;-)

26. Data: 2005-03-20 19:07:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To juz nawet Optymalsa nie wolno ochrzanic? ;-)

publiczne kopanie leżącego?? raczej nie zdobedziesz sobie tym poklasku

27. Data: 2005-03-20 19:40:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Ale reszte wypowiedzi juz sprytnie ominales, prawda?

Masz zupelna racje, nie jest. Bylaby taka, gdybym napisal: "Leszku, jestes
glupi".

Wole moje wegetarianskie wychowanie niz twoja optymalna inteligencje,
naprawde.

> jesli napisał coś na temat to przepraszam ,zwracam honor i wyciagam go z
> kaefa
> to jak napisal czy nie ? czy mam podejrzeć przez www?:)))

Nie napisal.

28. Data: 2005-03-20 22:14:18

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> na jakiej podstawie sadzisz,że dzieci nie mam ?

bo wbrew pozorom, do tego potrzebny jest mozg!

Jurek

29. Data: 2005-03-20 22:17:58

Temat: OT
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:d1kjkj$29p$1@inews.gazeta.pl...

> Nie napisal.

hihhihii tak myslałem .twrdziel z niego , bedzie dalej siedział

30. Data: 2005-03-20 23:28:00

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> na jakiej podstawie sadzisz,że dzieci nie mam ?

Nie wiem czy masz. Ale jak dorobisz parę, to będziesz większy ekspert :)

żywność genetycznie modyfikowana?????????
pytanko
prasa
dieta a picie...:)
jak schudnąć? proszę bardzo !!!