Rodzaju 1:1

1. Data: 2019-10-21 09:55:37

Temat: Rodzaju 1:1
Od: RM <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I Bóg powiedział: Oto dałem wam wszelkie rośliny wydające z siebie
nasienie, które są na powierzchni całej ziemi, i wszelkie drzewo mające
owoc drzewa, wydające z siebie nasienie - będą one dla was pokarmemPs
115,16; 1Tm 4,4. . I wszelkim zwierzętom ziemi, i wszelkiemu ptactwu
niebieskiemu, i wszystkiemu, co pełza po ziemi i ma w sobie życie,
pokarmem będą wszelkie rośliny zielone.

Jednym słowem: wegetarianizm!

2. Data: 2019-10-21 15:40:36

Temat: Re: Rodzaju 1:1
Od: Stefan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-10-21 o 09:55, RM pisze:
> [...]
> 115,16; 1Tm 4,4. . I wszelkim zwierzętom ziemi, i wszelkiemu ptactwu
> niebieskiemu, i wszystkiemu, co pełza po ziemi i ma w sobie życie,

Definicja wegetarian z 1905 roku.
Kazimierz Bartoszewicz, ,,Słownik prawdy i zdrowego rozsądku"
"Wegetarjanie - ssaki roślinożerne o niewykształconym podniebieniu.
Obchodzą się bez jaj, mięsa anawet mleka - bez tego ostatniego dopiero
od drugiego roku życia. Dla zasady żenią się z kobietami bardzo chudemi.
Życie ich jest wegetacją, ztąd pochodzi ich nazwa"
pozdr
Stefan

3. Data: 2019-10-21 16:44:18

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 115,16; 1Tm 4,4. . I wszelkim zwierzętom ziemi, i wszelkiemu ptactwu
> niebieskiemu, i wszystkiemu, co pełza po ziemi i ma w sobie życie,

A baranki zabijali w ofierze.

--
animka

4. Data: 2019-10-21 16:48:07

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-10-21 o 15:40, Stefan pisze:

> [...]
> od drugiego roku życia. Dla zasady żenią się z kobietami bardzo chudemi.
> Życie ich jest wegetacją, ztąd pochodzi ich nazwa"

Od kiedy to krowy się żenią i to z chudymi?
Jest jakaś wzmianka o tym?

--
animka

5. Data: 2019-10-21 19:42:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> A baranki zabijali w ofierze.

Baranki wyżerały wszelkie rośliny zielone, mające im służyć za pokarm.
No to doigrały się...

Jarek

--
-- Od milionów lat kwiaty mają kolce. Mimo to od milionów lat baranki jedzą
kwiaty. A czy nie wydaje ci się godne wyjaśnienia, dlaczego kwiaty zadają

6. Data: 2019-10-23 17:32:36

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baranki wyżerały wszelkie rośliny zielone, mające im służyć za pokarm.
> No to doigrały się...

Tak, ale i tak wszystko jakieś popieprzone.

--
animka

7. Data: 2019-10-24 20:53:32

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.10.2019 o 17:32, Animka pisze:

> Tak, ale i tak wszystko jakieś popieprzone.

... oprócz tych rzeczy, które są tylko posolone :)
(w końcu mówimy o kuchni).

--
Wiesiaczek (dziś z Michalovce - Słowacja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

8. Data: 2019-10-24 22:58:35

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-10-24 o 20:53, Wiesiaczek pisze:

> ... oprócz tych rzeczy, które są tylko posolone :)
> (w końcu mówimy o kuchni).

Chyba tak, o kuchni.

--
animka