1. Data: 2019-04-15 14:37:44

Temat: Siadło światełko w kuchence mikrofalowej Haier
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świeciło i nie świeci :)

Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg

Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?
Pierwszy raz coś takiego widzę.

2. Data: 2019-04-18 14:34:41

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-15 o 14:37, r...@k...pl pisze:
> Świeciło i nie świeci :)
>
> Po rozkręceniu znalazłem tylko takie coś:
> http://i67.tinypic.com/2nbun9h.jpg
>
> Co to za źródło światła, jak to wyjąć i gdzie kupić?
> Pierwszy raz coś takiego widzę.

Ło matko, to nie światło tylko końcówka magnetronu emitująca mikrofale.
Masz szczęście, że w drzwiczkach jest wyłącznik nie pozwalający na
uruchomienie magnetronu zanim nie zostaną zamknięte.
Żarówka musi być w innym miejscu, najprawdopodobniej za innym "sitkiem"
obok.

Nóż
ciekawa książka
Idzie Wielkanoc
Naczynia z kamionki do kiszenia kapusty / ogórków
Re: Osad w winie