Nóż

1. Data: 2019-03-29 12:01:52

Temat: Nóż
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ktoś mógłby polecić jakiś z ceramicznych noży dla kuchni?
--
Jacek
I hate haters.

2. Data: 2019-03-29 16:21:08

Temat: Re: Nóż
Od: John Doe <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> Hej, ktoś mógłby polecić jakiś z ceramicznych noży dla kuchni?

Victorinox

3. Data: 2019-03-29 17:23:12

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Mar 2019 15:21:08 -0000 (UTC), John Doe napisał(a):

> Victorinox

Na ich stronie niesposób odfiltrować noży ceramicznych od reszty.
--
Jacek
I hate haters.

4. Data: 2019-03-29 17:25:37

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Mar 2019 15:21:08 -0000 (UTC), John Doe napisał(a):

> Victorinox

Na ich stronie niesposób odfiltrować noży ceramicznych od reszty.
Zresztą, wygląda na to że oni robią tylko noże stalowe.
--
Jacek
I hate haters.

5. Data: 2019-03-30 11:00:46

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ich stronie niesposób odfiltrować noży ceramicznych od reszty.
> Zresztą, wygląda na to że oni robią tylko noże stalowe.

Firmy zajmujące się produkcją porządnych noży, nie robią noży
ceramicznych. Albowiem ludzie, którzy potrzebują dobrych noży, kupują
noże stalowe.

Z noży ceramicznych polecane są noże firmy Kyocera.
Ale wydaje mi się, że każdy nóż ceramiczny kroi podobnie. I w podobnym
tempie się powyszczerbia. Ja noże ceramiczne kupowałem w Biedronce. ;)

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

6. Data: 2019-03-31 20:18:11

Od: John Doe <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

> Na ich stronie niesposób odfiltrować noży ceramicznych od reszty.
> Zresztą, wygląda na to że oni robią tylko noże stalowe.

Kupilem go jakies 15 lat temu. Jesli profesjonalnie mas go uzywac to
szczere ze odradzam. Po kilku dniach, odlozysz i zapomnisz o nim bo
bedziesz sie denerwowac, ostrzezenie bedzie czestsze i dluzej trwalo
anizeli noza stalowego. Kup sobie lepiej stalowy lecz porzadny i dbaj o
niego, nikomu nie uzywaj a juz kategorycznie nie pozwalaj ostrzyc komus.

ciekawa książka
Idzie Wielkanoc
Naczynia z kamionki do kiszenia kapusty / ogórków
Re: Osad w winie
Re: Osad w winie - Sery twarde