ciekawa książka

1. Data: 2019-03-25 07:13:41

Temat: ciekawa książka
Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.empik.com/mieso-nas-zabija-davis-garth-j
acobson-howard,p1127357141,ksiazka-p

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4321780/mieso-nas-zab
ija-jak-zerwac-
z-uzaleznieniem-od-bialka-zwierzecego

http://ezo-ksiazki.blogspot.com/2017/02/314-mieso-na
s-zabija.html

https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,60897,Mies
o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

2. Data: 2019-03-25 13:32:03

Temat: Re: ciekawa książka
Od: John Doe <j...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-25, Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
s-zabija.html

> https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,60897,Mies
o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

I co w tym ciekawego?

3. Data: 2019-03-31 20:41:13

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Monday, March 25, 2019 at 7:13:43 AM UTC+1, Jivanmukta wrote:
> [...]
s-zabija.html

> https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,60897,Mies
o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

Za pewien czas kiedy zbrodnią będzie ubój krowy na mięso wszyscy potentaci
modyfikowanej żywności GMO pękną chyba ze śmiechu jak tak tanim kosztem zmienili
świadomość gatunki ludzkiemu.

Takie nasiona GMO które dają płody tylko raz, a potem trzeba kupić nowe są
jak wrota do raju....

Veganie i wegeterianie oraz ich odmiany sami zarzucają sobie sznur na szyję ulegając
iluzji, że zdanie niektórych naukowców może przeważyć prawo naturalne...

4. Data: 2019-04-01 14:22:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2019 o 20:41 <d...@g...com> pisze:

> [...]
>
> Veganie i wegeterianie oraz ich odmiany sami zarzucają sobie sznur na
> szyję ulegając iluzji, że zdanie niektórych naukowców może przeważyć

Tylko czy my jeszcze jesteśmy jednym gatunkiem?
Bo coś wydaje mi się, że o ile sukces Homo sapiens był oparty na cechach
mózgu, to ten sam mózg zaczyna ewoluować w dwie niezależne odnogi. Jedna z
nich wręcz marginalizuje znaczenie mózgu, usiłując utworzyć jego zastępnik
(AI).
:)

--
Trefniś

5. Data: 2019-04-01 15:53:34

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Monday, April 1, 2019 at 2:22:27 PM UTC+2, Trefniś wrote:

> [...]
> nich wręcz marginalizuje znaczenie mózgu, usiłując utworzyć jego zastępnik

To tak jakbyś spytał czy wegetarianie mogą jeść sztuczne mięso tak popularne w
USA....
))

6. Data: 2019-04-01 16:17:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2019 o 15:53 <d...@g...com> pisze:

> [...]
o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

> To tak jakbyś spytał czy wegetarianie mogą jeść sztuczne mięso tak

Hehe... To jakieś rozwiązanie, skoro rośliny też czują - jedzenie
wyłącznie z fabryk chemicznych!
Ale może związki chemiczne też mogą czuć ból :)

Niektórzy ograniczają użycie prawdziwego mózgu, a AI jeszcze w powijakach
- wpadka Boeinga, Amazona,
zwolnienia warunkowe w więziennictwie USA, pewnie każdy zna więcej
przykładów.

Ale z drugiej strony sporo tych, którym łatwiej żyć pod dyktando
polityków, marketingowców, a wątpliwości rozwieje przecież cenzura (także
ta w sieci).
Człowiek to prawo do głosowania i portfel - reszta to atawizmy!

--
Trefniś

Idzie Wielkanoc
Naczynia z kamionki do kiszenia kapusty / ogórków
Re: Osad w winie
Re: Osad w winie - Sery twarde
świńskie przełyki