Re: "Rodzina Jezusa"

1. Data: 2004-04-27 16:22:40

Temat: Re: "Rodzina Jezusa"
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Apr 2004 from pl.soc.religia
message-id= news:c6ls2a$euo$1@atlantis.news.tpi.pl signed by J.
Cant:

> Mt 12:47-50
> 47. Ktoś rzekł do Niego: Oto Twoja Matka i Twoi bracia
> stoją na dworze i chcą mówić z Tobą.
> 48. Lecz On odpowiedział temu, który Mu to oznajmił:
> Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi?
>
> 49. I wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, rzekł:
> Oto moja matka i moi bracia.
> 50. Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie,
> ten Mi jest bratem, siostrą i matką.
> (BT)

Dziekuje uprzejmie. Na podstawie bowiem takich slow Jezusa,
wnioskuje o jego zespole urojeniowym. Prezentuje oderwanie od
rzeczywistosci. Wypiera sie wlasnej rodziny. Krewnych dostrzega
w innych ludziach nie spokrewnionych...

Wyrazne tresci urojeniowe - jako nieslubne dziecko, swojego ojca
umieszczal w niebie. Wlasnej matki sie zaparl.
Ma zaburzone postrzeganie, nie rozpoznaje rodzenstwa.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

2. Data: 2004-04-27 17:36:30

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZY MOZE KTOS MI WYTLUMACZYC CO TO SA ZA POSTY NA TEJ GRUPIE???????? BO
SPOTYKAM SIE Z TAKIM ADRESEM KILKAKROTNIE I CIAGLE NIE WIEM O CO BIEGA? MOIM
ZDANIEM TO NIE JEST MIEJSCE NA DYSKUSIE RELIGIJNE!!!!
IRONICZNE UKOLNY W KIERUNKU BOGA MADROSCI...!!!!!

3. Data: 2004-04-27 18:16:08

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c6m5ro$k79$1@nemesis.news.tpi.pl signed by
sieja:

> MOIM
> ZDANIEM TO NIE JEST MIEJSCE NA DYSKUSIE RELIGIJNE!!!!

To nie dyskutuj o religii ale o zaburzeniach psychicznych
Jezusa. Chyba, ze ty tez uznajesz jego zespol urojeniowy za
przejaw boskosci?

Z dobrymi życzeniami,

4. Data: 2004-04-27 18:54:40

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism 27 kwietnia 2004, 20:16:08, szrajbnął:
> To nie dyskutuj o religii ale o zaburzeniach psychicznych
> Jezusa. Chyba, ze ty tez uznajesz jego zespol urojeniowy za
> przejaw boskosci?

Pytanie za 100%: Czemu to Jezus, a nie ty mial zespol urojeniowy? ;)

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

5. Data: 2004-04-27 20:00:29

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie za 100%: Czemu to Jezus, a nie ty mial zespol urojeniowy? ;)

dokladnie!!!!!!!!

6. Data: 2004-04-27 20:08:11

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie dyskutuj o religii ale o zaburzeniach psychicznych
> Jezusa. Chyba, ze ty tez uznajesz jego zespol urojeniowy za
> przejaw boskosci?

Ta grupa powstala, by pomagac sobie nawzajem w zauwaznonych dolegliwosciach
zdrowotnych, odpowiadac, wspierac. Nie widzialam by ktos pytal o zaburzenia
Jezusa na tej grupie i mial z tym problemy!!!!!!!!
Jesli mialbym ochote porozmawiac na temat Jezusa i jego boskosci nie
zajmowalabym glosu na tej grupie!!! Wiec nie powinno Cie interesowac co
mysle na ten temat!!!!!!! Swoje przekonania kieruj do ludzi z ktorzy maja
ochote na takie pogawedki. Zreszta idiotyczne i wrecz poronione.
(przepraszam za komentarz, unioslam sie,nie powinnam....)

7. Data: 2004-04-27 22:09:24

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c6meo7$ifv$1@nemesis.news.tpi.pl signed by
sieja:

> Swoje przekonania kieruj do ludzi z ktorzy maja
> ochote na takie pogawedki.

sieja!
A gdzie ty wyczytales, ze to byl temat akurat
adresowany do ciebie prywatnie?
Ja adresowalem ten temat ogolnie do wszystkich interesujacych
sie psychiatria. W koncu zaburzenia psychiczne zdarzaja sie tez
i u znanych ludzi.

Z dobrymi życzeniami,

8. Data: 2004-04-27 22:18:08

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4330136572$20040427205441@zonk.com signed by Drwal:

> Pytanie za 100%: Czemu to Jezus, a nie ty mial zespol
> urojeniowy?

Moja odpowiedz jest taka, ze dlatego, ze Jezus wypowiadal tresci
urojeniowe i to o nim napisano w Biblii a nie o mnie!
Czy mozesz przytoczyc jakis cytat z Biblii, gdzie przypisywano
by mnie, ze to ja wypowiadalem sie, ze jestem synem boga Israela
i ze zburze katedre wawelska i ja w 3 dni odbuduje?
Czy wiadomo ci abym ja w kiedys twierdzil, ze ludzie maja grzech
pierworodny bo zjedli jablko w ogrodzie Eden i za to sie na nich
pogniewal Jahve i ze trzeba mnie ukrzyzowac, zeby zmazac ten
grzech?

Jezus zas wypowiadal bardzo wiele takich niedorzecznosci i za to
wlasnie jest w Polsce czczony jako bog, a nie traktowany jako
zaburzony psychicznie. Dlatego trzeba to ludziom wytlumaczyc.
Ludzie nie znaja sie na psychiatrii i to co wygaduje im
katolicki kler uznaja za przejawy boskosci a nie przejawy
choroby.

Z dobrymi życzeniami,

9. Data: 2004-04-27 23:09:37

Od: "okali" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu zaburzenia psychiczne zdarzaja sie tez
> i u znanych ludzi.

Kazdy wie ze zaburzenia psychiczne i nie tylko zdarzaja sie ludziom,
bezwzgledu na wiek, pochodzenie, popularnosc.. ale co to ma do rzeczy!??
Pisz tu jesli masz jakis pomysl by pomoc tym ludziom, by umieli z tym zyc i
radzili sobie, a nie teologiczne wywody walisz.
Tobie osobiscie proponuje pprzeprowadzic polemizacje np. z ksiedzem to
wyzyjesz sie i bedzie Ci lepiej...

10. Data: 2004-04-28 01:32:50

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c6mp8b$k3o$1@atlantis.news.tpi.pl signed by okali:

> [...]
> do rzeczy!?? Pisz tu jesli masz jakis pomysl by pomoc tym
> ludziom, by umieli z tym zyc i radzili sobie, a nie

Pomylka! Co maja objawy psychiatryczne z teologia?!
To sa wywody medycze a nie teologiczne. Teologiczne bylyby jakby
dotyczyly boga realnego a nie czlowieka, ktory sie za boga
podawal.

> Tobie osobiscie proponuje
> pprzeprowadzic polemizacje np. z ksiedzem to wyzyjesz sie i
> bedzie Ci lepiej...

To by byla chyba rozmowa teologiczna i religijna wtedy? Nie
medyczna...

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Czy guzek groźny pod skórą (czytaj guzek nowotworowy) to guzek bolący ?
prolaktyna
Przewlekła choroba - kaszel...
Pomoce z zakresu MEDYCYNY PRACY
Dlaczego kiedy jest zimno i mróz twarz czerwienieje?