Re: "Rodzina Jezusa"

11. Data: 2004-04-28 14:38:58

Temat: Re: "Rodzina Jezusa"
Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism 28 kwietnia 2004, 00:18:08, szrajbnął:

> A FollowUp to a message dated 27 Apr 2004 from
> pl.sci.medycyna message-id=
> news:4330136572$20040427205441@zonk.com signed by Drwal:
> Moja odpowiedz jest taka, ze dlatego, ze Jezus wypowiadal tresci
> urojeniowe i to o nim napisano w Biblii a nie o mnie!

E... ma zespol urojeniowy bo o nim w Biblii napisano? Nie rozumiem...

> Czy mozesz przytoczyc jakis cytat z Biblii, gdzie przypisywano
> by mnie, ze to ja wypowiadalem sie, ze jestem synem boga Israela
> i ze zburze katedre wawelska i ja w 3 dni odbuduje?

Tego by jeszcze brakowalo... Ale w Wikipedii o tobie napisali, o! ;)

> Czy wiadomo ci abym ja w kiedys twierdzil, ze ludzie maja grzech
> pierworodny bo zjedli jablko w ogrodzie Eden i za to sie na nich
> pogniewal Jahve i ze trzeba mnie ukrzyzowac, zeby zmazac ten
> grzech?

Wieksze glupstwa zdazalo ci sie powiedziec (jesli by uznac to powyzej
jako glupstwo...)

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

12. Data: 2004-04-28 15:01:00

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 28 Apr 2004 from
pl.sci.medycyna message-id=
news:6805243810$20040428163859@zonk.com signed by Drwal:

> E... ma zespol urojeniowy bo o nim w Biblii napisano? Nie
> rozumiem...

Zespol urojeniowy mozna podejrzewac u kogos, nie dlatego, ze
napisano o nim w Biblii, ale dlatego ze w Biblii opisano objawy
podobne do zespolu urojeniowego. Jesli Biblia opisuje czlowieka,
ktory rozmawia czesto z aniolami, duchami, szatanem, opowiada,
ze jest bogiem, mesjaszem, ze dokona czynow niewykonalnych, po
czym... ich nie wykonuje... , ze nie rozpoznaje czlonkow
wlasnej rodziny... to mozna podejrzewac, ze opisy biblijne
dotycza objawow chorobowych.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

13. Data: 2004-04-28 15:23:49

Od: deepblue <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/28/2004 5:01 PM, Użytkownik alt.religion.albertanism napisał :

> [...]
> czym... ich nie wykonuje... , ze nie rozpoznaje czlonkow
> wlasnej rodziny... to mozna podejrzewac, ze opisy biblijne

Ostatnio objechales kogos, kto powiedzial o Tobie "schizofrenik" za
diagnoze na odleglosc, ze jest chamem i czlekiem malym... Wiec to o czym
piszesz jest jeszcze dalej idace - diagnoza w czasoprzestrzeni na
podstawie doniesien osob trzecich. To dopiero postep! Gratuluje!

14. Data: 2004-04-28 15:33:44

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c6oi94$19d$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl signed by deepblue:

> [...]
> idace - diagnoza w czasoprzestrzeni na podstawie doniesien
> osob trzecich. To dopiero postep! Gratuluje!

Czy to znaczy, ze w/g ciebie ja zdiagnozowalem u Jezusa
schizofrenie?

Z dobrymi życzeniami,

15. Data: 2004-04-28 15:36:42

Od: deepblue <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/28/2004 5:33 PM, Użytkownik alt.religion.albertanism napisał :

> [...]
> news:c6oi94$19d$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl signed by deepblue:

> Czy to znaczy, ze w/g ciebie ja zdiagnozowalem u Jezusa

Nie, sugerujesz zespol urojeniowy.
W.

16. Data: 2004-04-28 16:00:44

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism 28 kwietnia 2004, 17:01:00, szrajbnął:
> dokona czynow niewykonalnych, po
> czym... ich nie wykonuje...

Bo to przenosnie "proroku"... :/

Jak to z tym wawelem-swiatynia -> Jezusowi chodzilo o zmartwychwstanie
a nie odbudowanie ceglami...

17. Data: 2004-04-28 16:33:23

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 28 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c6oj19$19d$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl signed by
deepblue:

> Nie, sugerujesz zespol urojeniowy.

No wiec wlasnie! Zespol urojeniowy to ogol takich zachowan,
ktorym towarzysza mysli i opinie, nie majace uzasadnienia w
realnosci, ktore sa utrzymywane mimo dostarczenia evidentnych
dowodow nieprawidlowosci takich sadow.
Ja nie sile sie na dokladna, jednoznaczna i ostateczna diagnoze
zachowan Jezusa, bo nie mozna go wspolczesnie zbadac,
obserwowac, porozmawiac. Mozna sie jedynie opierac na niejasnych
opisach, i to takich ludzi, ktorzy jego zachowania i slowa z
gory interpretowali jako boskie.

Wez inny przyklad z historii medycyny:
Figury ludzi a oltarzu Veita Stossa/ Wita Stwosza w kosciele
mariackim w Krakowie (o ile sie nie myle...)
Wspolczesna analiza wyglado owych ludzi sprzed setek lat,
sugeruje ze mogli oni cierpiec na syfilis!

Czy to pewna i ostateczna diagnoza? NIE! Bo tamtych ludzi nie
mozna dzis zbadac...

Z dobrymi życzeniami,

18. Data: 2004-04-28 19:26:24

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| czym... ich nie wykonuje... , ze nie rozpoznaje czlonkow
| wlasnej rodziny... to mozna podejrzewac, ze opisy biblijne

Gosciu ! Pismo Swiete to nie instrukcja obslugi magnetofonu ale dzielo
LITERACKIE !!! W zwiazku z tym sa tam narzedzia LITERACKIE ! Przenoscie,
parabole, hiperbole, przypowiesci, przymiotniki, epitety a nawet wyrazy
dziekonasladowcze. Skadinnad mam wrazenie ze sam masz sporo urojen - nie
pisz, nie siedz przed komputerem ale daj sie zbadac ! Najlepiej od razu sam
sie zamknij w zakladzie dla psychicznie chorych - cierpisz na zepol Jezusa -
taki maly mesjasz !

Simonto

19. Data: 2004-04-29 07:30:59

Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezus zas wypowiadal bardzo wiele takich niedorzecznosci i za to
> wlasnie jest w Polsce czczony jako bog, a nie traktowany jako
> zaburzony psychicznie. Dlatego trzeba to ludziom wytlumaczyc.
> Ludzie nie znaja sie na psychiatrii i to co wygaduje im
> katolicki kler uznaja za przejawy boskosci a nie przejawy
> choroby.

Hmm, z tego co wiem to nie tylko Chrześcijanizm uznaje Jezusa. Jest też
uznawany jako proroka w innych religiach.

Pozdrawiam. Greg

20. Data: 2004-04-29 12:21:55

Od: Albert Jacher <z...@w...albertanism.freezope.org> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message signed by Greg, dated 29 Apr 2004

> Hmm, z tego co wiem to nie tylko Chrześcijanizm uznaje
> Jezusa. Jest też uznawany jako proroka w innych religiach.

Niestety to prawda...

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Czy guzek groźny pod skórą (czytaj guzek nowotworowy) to guzek bolący ?
prolaktyna
Przewlekła choroba - kaszel...
Pomoce z zakresu MEDYCYNY PRACY
Dlaczego kiedy jest zimno i mróz twarz czerwienieje?