Re: "Rodzina Jezusa"

From: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: "Rodzina Jezusa"
Date: 27 Apr 2004 22:18:08 GMT

A FollowUp to a message dated 27 Apr 2004 from
pl.sci.medycyna message-id=
news:4330136572$20040427205441@zonk.com signed by Drwal:

> Pytanie za 100%: Czemu to Jezus, a nie ty mial zespol
> urojeniowy?

Moja odpowiedz jest taka, ze dlatego, ze Jezus wypowiadal tresci
urojeniowe i to o nim napisano w Biblii a nie o mnie!
Czy mozesz przytoczyc jakis cytat z Biblii, gdzie przypisywano
by mnie, ze to ja wypowiadalem sie, ze jestem synem boga Israela
i ze zburze katedre wawelska i ja w 3 dni odbuduje?
Czy wiadomo ci abym ja w kiedys twierdzil, ze ludzie maja grzech
pierworodny bo zjedli jablko w ogrodzie Eden i za to sie na nich
pogniewal Jahve i ze trzeba mnie ukrzyzowac, zeby zmazac ten
grzech?

Jezus zas wypowiadal bardzo wiele takich niedorzecznosci i za to
wlasnie jest w Polsce czczony jako bog, a nie traktowany jako
zaburzony psychicznie. Dlatego trzeba to ludziom wytlumaczyc.
Ludzie nie znaja sie na psychiatrii i to co wygaduje im
katolicki kler uznaja za przejawy boskosci a nie przejawy
choroby.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher