Re: Rodzina a Mówca Boga.

From: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rodzina a Mówca Boga.
Date: 4 Jun 2003 21:25:05 GMT
Sender: A...@p...onet.pl@22-207.echostar.pl

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina message-id=
news:bblmds$drv$1@news.onet.pl :

> Czy Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok ma rodzinę?

Zgaduj zgadula?

> Czy ma _prawdziwych_ przyjaciół?

Ja potrzebuje wielu prawdziwych przyjaciol i ludzi mi oddanych
bezgranicznie.

> Czy człowiek, który 24h na dobę

Chyba ci sie zepsul zegarek...

> atakuje ludzi

Czy ty umiesz czytac? To przeciez mnie ludzie atakuja? Wystarczy, ze
skomentuje czyjs tekst i od razu jestem impertynencko napadany.
Najczesciej sugeruje mi sie chorobe psychiczna i idiotyzm.
Oskarzenia i to ze jestem oszustem ostatnio jakby troche sie zmniejszyly...
Chyba afery w kregach rzadowych to spowodowaly... Kto by sie rzejmowal
takim malym oszustem jak prorok przy oszustwach i przewalach na skale
panstwa.

> nazywając ich głupcami (bo tak to rozumiem, kiedy mówi o ludziach, którzy
> nie wyznają religii mądrości)

Nie pisalem tak! Przeczytaj cala Teorie Madrosci! Znajdziesz tam
okresienie, glupi, glupszy, ale nie 'glupiec'. Nie posluguje sie slowem
'glupiec'. Jesli znajdziesz takie, to zacytuj.

Twoje oskarzenie jest bezpodstawna insynuacja i proba ponizenia mnie
publicznie.

> może mieć czas na reale życie?

A czym mialby sie zajmowac Swiety Prorok - religer?!

> Wypowiedzi Proroka w tym temacie mile widziane. :)

Ale tam... Lepiej puscic wodze fantazji ludzkiej i pozmyslac. Najlepiej
wokol postaci proroka nazmyslac jakichs legend.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism