Rodzina mi się rozbestwiła:-)

41. Data: 2002-08-26 12:14:02

Temat: Re: Rodzina mi się rozbestwiła:-)
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule agi wyklawiaturzył(a):
> Czytam czytam. Jeno czasem mnie glupawka dopadnie ;)
> pzdr
> agi niewyspana
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

a to chyba dlatego ;-)

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

42. Data: 2002-08-26 12:15:33

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> a to chyba dlatego ;-)

tez :))))))))
agi teraz glodna dla odmiany

43. Data: 2002-08-26 20:23:03

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule krys wyklawiaturzył(a):
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Współczuję Twojej Kobiecie. Prawdziwi Mężczyźni są na tyle szlachetni, że
> nie trzeba "utrzymywać ich przy sobie" za pomocą nadstawiania tyłka.
> Oni wiedzą, że o swoją TZ-tkę trzeba dbać, a wtedy ona odwdzięczy się tym
> samym.

Wspolczujesz..? dlaczego ja chce sie kochac z zona o na ze mna, my sie
wrecz pragniemy, i nie mamy z tym zadnych problemow, nasze temperamenty
sa wzgledem siebie zrownowazone.
Tak wiec nie przejmuj sie my kochamy sie nie z obowiazku lecz dlatego ze
obydwoje siebie chcemy.

Krys ja pisalem o sytuacjach ktore niestety wystepuja, on chce-ona nie,
ona chce-on nie.

44. Data: 2002-08-28 06:36:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Bischoop zapodała:

> ^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Krys ja pisalem o sytuacjach ktore niestety wystepuja, on chce-ona nie,
> ona chce-on nie.

I uważasz, że sprowadzenie seksu do poziomu obowiązku zmieni cokolwiek w
relacjach partnerów? Przypuszczam, że wątpię.

--
Pozdrawiam:
Justyna

45. Data: 2002-08-29 07:53:45

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule krys wyklawiaturzył(a):
> I uważasz, że sprowadzenie seksu do poziomu obowiązku zmieni cokolwiek w
> relacjach partnerów? Przypuszczam, że wątpię.

Krys a czy ja cos pisalem o ich relacjach.....? tylko seks nie wychodzi,
i wyobraz sobie takiego faceta, malzonka mu w lozku nie daje, czlowiek
przeciez jak, czlowiek ma potrzeby, szuka w koncu znajduje jakas
seksice, za ktoryms tam razem znalazl kobiete, z ktora nie tylko moze
uprawiac seks, ale co sie okazuje: bardzo lubi z nia rozmawiac, hmmm
jest nawet mlodsza i ladniejsza, _lepsza od mojej zony_

46. Data: 2002-08-29 17:26:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Bischoop zapodała:

> i wyobraz sobie takiego faceta, malzonka mu w lozku nie daje,

Wiesz co, to ja odpuszczam, bo nie potrafię sobie wyobrazić takiej
sytuacji, że w małżeństwie/związku wszystko jest OK, tylko seks szwankuje,
i dlatego facet szuka sobie młodszej i ładniejszej. Zamiast poszukać
przyczyn takiego stanu rzeczy u swojej, też kiedyś młodszej i ładniejszej
połowicy.

47. Data: 2002-08-30 06:07:30

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i dlatego facet szuka sobie młodszej i ładniejszej. Zamiast poszukać
> przyczyn takiego stanu rzeczy u swojej, też kiedyś młodszej i ładniejszej

Jest taka fajna ballada grupy Pod budą "Kiedy usłyszę dobre słowo". Ona
ujmuje trochę lepiej to co imo Bischoop chciał wyrazić w dodatku z pewnością
dużo bardziej działa na kobiecą wyobraźnię.

Andrzej

48. Data: 2002-08-30 08:08:11

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Oasy wyklawiaturzył(a):

> Jest taka fajna ballada grupy Pod budą "Kiedy usłyszę dobre słowo". Ona
> ujmuje trochę lepiej to co imo Bischoop chciał wyrazić w dodatku z pewnością
> dużo bardziej działa na kobiecą wyobraźnię.

O wlasnie, chociaz polece rowniez inne ich kawalki, takie zyciowe sa
rowniez Rynkowskiego.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

pomocy ! - plamy z świeczki
jak radzic sobie z nawykami?
Już po urlopku - Witajcie:)
dzieci Papieża...