Data: 2005-02-15 12:10:48
Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: "idiom" <i...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cuskk6$ru$1@mamut.aster.pl...
> Co do komercji jeszcze:
> trzeba być rodem z lat wczesnych ubiegłego stulecia, żeby być
> podatnym na tzw. "atak medialny". Współczesny Homo Antireclamus
> patrzy i nie widzi, reklamy wszelkiej maści stają się elementem tła,
> szumu informacyjnego poniżej progu zauważalności.
> Brak takiej mutacji może spowodować "zrzędliwość niepospolitą" ;)
Tia... Całe sztaby ludzi od psychologii marketingu itd działają tylko po to,
żeby zmanipulować niewielki margines ludzi rodem z wczesnych lat ub stulecia
:D
Bogaci ci emeryci w Polsce, skoro zmanipulowanie ich jest tak opłacalne...
;)
pozdrawiam
Monika
P.s. wiem, nikt nie lubi, jak mu powiedzieć, że decyzje nie podejmuje on,
tylko ktoś inny ;)
|