Rodzynki - problem

31. Data: 2005-12-09 13:07:31

Temat: Re: Rodzynki - problem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Trys, moja mama nazywala to ciasto: "cwibak".
>Nawiasem mowiac, bylo to moje ulubione ciasto i najlepiej potrafila je
>zrobic li tylko moja mama.
>:) Barbara

No popatrz, nie wiedzialam, ze umiem robic cwibak, o ktorym -
owszem slyszalam, ale nigdy nie wiedzialam co to kto to...

Pierz, co teraz zaczal robic casto polentowo -
gruszkowe...mmmmrrrr
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2005-12-09 13:10:41

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
Przy

> Piotr, w jakim miescie te rodzynki sa?
> Przyznam, ze chetnie nabylabym w tej cenie nawet 25 kg :)
>
> A swoja droga doradz znajomemu, coby zlozyl oferte sieciom - np. ARO, a
> takze STOKROTKA - to tez 'nowka'

ARO to "marka" własna sieci Metro AG czyli tej od sklepów dla idiotów
a Stokrotka to sieć hurtowni Eldorado...

znajac koszta wejscia do sieci to raczej człowiek dołozyłby do biznesu a nie
zarobił na tym..

Marek

33. Data: 2005-12-09 13:35:37

Od: "Myszaq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wino
> Tak samo prawie jak z winogron

Nalewka wyszłaby wspaniała :)
Myszaq

34. Data: 2005-12-09 13:53:57

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dnc06n$fcd$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.

Myślę że sieci nie wyjdą bo tam trzeba mieć kontakty, a on nie jest w branży
po prostu wziął rodzynki w rozliczeniu za jakieś tam zoobowiązanie.
Piotr
ps nastawiłem 3 gąsiorki winka

35. Data: 2005-12-09 14:19:23

Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

nie umialam powiazac ARO, natomiast Eldorado calkiem niedawno zaczelo
rozwijac siec sklepow "Stokrotka".

| Myślę że sieci nie wyjdą bo tam trzeba mieć kontakty, a on nie jest w
branży
| po prostu wziął rodzynki w rozliczeniu za jakieś tam zoobowiązanie.
| Piotr

a ja mysle, ze BEZ ZLOZENIA OFERTY, czy tez 'zapytania handlowego' -
niemozna z gory okreslic czy tez przekreslic ;) efektow tych dzialan :)

| ps nastawiłem 3 gąsiorki winka

no coz, moge Ci tylko pozazdroscic :-)
Nie odpowiedziales w ktorym to miescie te rodzynki sa ..
POzdrowka
Barbara

36. Data: 2005-12-09 14:24:30

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]

Stokrotki sie rozwijaja od dawna...w Lubline sporo tego..a w innych rejonach
to juz inna sprawa...

M.

37. Data: 2005-12-09 15:20:35

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.

Rodzynki są w Zamościu
Piotr

38. Data: 2005-12-09 19:03:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):
[...]
> Wino
> Tak samo prawie jak z winogron

Nie wierzę.
;-)
pozdr. Jerzy

Kurs gotowania?... Dobre to?
Chleb na zakwasie z automatu
jak się robi chan tarty np do buraczków?
Płoć wędzona
agar - jak stosować?