Rol-lOn Garniera- rewelacja

1. Data: 2006-05-04 09:03:11

Temat: Rol-lOn Garniera- rewelacja
Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałam się podzielić tym odkryciem. Po 4 dniach stosowania ,
widocznie zmniejszony cellulit, albo jak kto woli zmniejszona jego
widoczność. Jestem w szoku bo nigdy nic mi nie pomagało.
Jestem osobą szczupła, żadnych problemów z nadwagą,mało słodyczy, dużo a
nawet bardzo duzo zielonej herbaty, ale już od dawna miałam rozstępy i
taki średni cellulit. Kiedy stoje nic nie widać, jedno małe wgłębienie.
Teraz nawet nie widać tego wgłebienia , nawet kiedy napinam mięśnie ud i
pośladków jest dużo mniej widoczny. Przed wmasowaniem żelu, w miejscach
zajętych cellulitem robię masaż bardzo ostrą myjką.Nie wiem czy to przez
to, czy tak działą roll-on, ma się wrażenie zimna na miejscach gdzie był
wmasowany. Nie jest to przyjemne, ale da się przeżyć. Może kiedy
przestanę tego używać, wszystko wróci do stanu poprzedniego, ale kiedy
są wakacje i wychodzi się na plaże, to warto:)
U mnie działa więc polecam. Niestety jest małe 125ml...

2. Data: 2006-05-04 19:25:52

Temat: Re: Rol-lOn Garniera- rewelacja
Od: "Q" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Słomska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> są wakacje i wychodzi się na plaże, to warto:)
> U mnie działa więc polecam. Niestety jest małe 125ml...

Wlasnie mi tez nic nie pomaga, ale Garniera nie probowalam. Ile kosztuje?

3. Data: 2006-05-04 19:38:46

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Q wrote:
> Użytkownik "Anna Słomska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie mi tez nic nie pomaga, ale Garniera nie probowalam. Ile kosztuje?

z tego co pamietam jakieś 23 zł, ale niestety za 125 ml...
W każdym razie u mnie już po 4 dniach jest lepiej.

4. Data: 2006-05-04 19:56:14

Od: "Q" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co pamietam jakieś 23 zł, ale niestety za 125 ml...
> W każdym razie u mnie już po 4 dniach jest lepiej.

dzieki, na pewno wyprobuje. pozdrawiam

5. Data: 2006-05-04 21:02:30

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co pamietam jakieś 23 zł, ale niestety za 125 ml...
> W każdym razie u mnie już po 4 dniach jest lepiej.

Dokladnie, dzisiaj w R. widzialam wlasnie za 23zl, tyle tylko ze sama cene
bo produktu na polce nie bylo, z pewnoscia tez sproboje, a skoro juz 4 dni
uzywasz to mozesz tak mniej wiecej powiedziec ile Ci tego zeszlo? Zeby miec
chociaz przyblizony obraz jak z "wydajnoscia" ;)

6. Data: 2006-05-04 21:39:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Anna Słomska napisał(a):

> Chciałam się podzielić tym odkryciem. Po 4 dniach stosowania ,
> widocznie zmniejszony cellulit, albo jak kto woli zmniejszona jego
> widoczność.

Nie po czterech dniach wprawdzie, ale zadowolona jestem z Aktywnego
Serum Lirene. Reszta albo nie działała, albo była cholernie droga, a
że opakowanie wykańczałam długo przed zakończeniem kuracji, to
kuracja była kilkakrotnie droższa niż cena 1 opakowania. Lirene jest
jedynym kosmetykiem nieselektywnym, który na mnie działa, więc jak
myślę o kupnie czegoś innego z normalnej półki, to włącza się u
mnie sknerstwo. Podobnie w tym przypadku, acz kulka mnie
zainteresowała. Możesz napisać z jakimi antycellulitami masz
porównanie?

Pozdrawiam
Iff

7. Data: 2006-05-05 07:56:35

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com wrote:

> Podobnie w tym przypadku, acz kulka mnie
> zainteresowała. Możesz napisać z jakimi antycellulitami masz
> porównanie?

Kulka jest według mnie niepotrzebna. Zrobili ją po to, żeby szybciej
wykończyć jedną buteleczkę. Napisli żeby nią masować, a jak tak się
kręci i kręci, to więcej żelu wyłazi... W sumie nie jest to takie
najgorsze, bo równomiernie nakładasz preparat, ale żeby ten masaż coś
dawał to musiałby trwać dłużej . Nakładam więc żel i chwilkę masuje
kulką, uważając żeby buteleczka nie była przechylona w dół, a potem
masuje łapami.
Miałam Lirene ,całą serię czerwoną, czy pomarańczowa.
Kiedys Norel, coś z Avonu i więcej nie jestem w stanie sobie przypomnieć.
Zauważyłam jednak, że najlepszy efekt utrzymuje się przez kilka godzin.
Jeśli rano się wysmaruje to wieczorem nie wygląda to tak ladnie, jak
rano, jednak jest ogólnie lepiej. Zobaczymy co będzie dalej, bo oni
obiecują zmiany w ciagu 8 dni, a nie 4. W takie coś nigdy nie wierzyłam,
ale stwierdziłam ze spróbować można.

8. Data: 2006-05-05 08:01:13

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

liann_ka wrote:
, a skoro juz 4 dni
> uzywasz to mozesz tak mniej wiecej powiedziec ile Ci tego zeszlo? Zeby miec
> chociaz przyblizony obraz jak z "wydajnoscia" ;)
W tej chwili, żel sięga tych rowków przy zakrętce. Jakbyś widziała w
sklepie, to sobe zobaczysz,ile tego jest. Niestety na długo to nie
wystarczy. Jednak na dzień dziesiejszy wiem, że jak się skończy, to
kupuje następny, a jeszcze nigdy nie kupowałam dwa razy kosmetyku na
cellulit.

9. Data: 2006-05-05 10:29:31

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie mi tez nic nie pomaga, ale Garniera nie probowalam. Ile kosztuje?

W tesco jest teraz promocja niecale 18 zl kosztuje

10. Data: 2006-05-05 23:05:15

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Słomska" <a...@w...pl> wrote in message

> obiecują zmiany w ciagu 8 dni, a nie 4. W takie coś nigdy nie wierzyłam,
> ale stwierdziłam ze spróbować można.

Nooo, w tak krotkim czasie to taki preparat moze co najwyzej skore napiac,
przez co wyglada lepiej, ale skorki pomaranczowej toto nie zlikwiduje, cudow
nima. :)

s_s

oczyszczanie twarzy
Mikrodermabrazja Bielendy
pytanie do kobiet (całkiem serio): Jakie męskie perfumu (wody toaletowe) wam się podobają ??
kilka pytan
wizazystka - warszawa