wizazystka - warszawa

1. Data: 2006-05-03 07:55:10

Temat: wizazystka - warszawa
Od: "Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

witam!

czy któras z Pan moze polecic dobra wizazystke w warszawie? szukam kogos,
kto wykonalby makijaz i najlepiej fryzure dla mojej mamy w dniu mojego
slubu. chodzi o kogos, kto ma pomysly i potrafi dobrac makijaz do osoby.

Bede wdzieczna za wszystkie informacje.

***

2. Data: 2006-05-03 14:44:15

Temat: Re: wizazystka - warszawa
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam moją znajomą która od dłuzego czasu na różne okazje mnie i moim
znajomym robi makijaże to jest jej stronka : http://www.agnieszkalach.pl/
Może dojechać na miejsce jest słowna i ma wiele fajnych pomysłów.
Achma

Kwasy owocowe - prosze o pomoc !!!
Kwasy owocowe - praca !!!!!!
Kwasy owocowe - praca !!!!!!