DERMACOL - opinia

1. Data: 2006-05-02 16:15:42

Temat: DERMACOL - opinia
Od: "Bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym podzielić się z Wami, moimi odczuciami co do podkładu Dermacol.
Dzisiaj kupiłem go mamie, która ma na twarzy bardzo widoczne rozszerzone
naczynka. I jak dla mnie rewelacja - ten podkład pokrywa je idealnie. Jest
bardzo gęsty (ma konsystencję maści) i bardzo silnie kryje, dlatego żeby nie
powstał efekt maski, lepiej wymieszać go z odrobiną kremu lub innego
podkładu (dobrze wygląda z tym liftingującym Sorayi), no i trzeba go
nakładać bardzo dokładnie.
Jeśli chodzi o kolor, to ten na opakowaniu zupełnie nie odpowiada
rzeczywistemu. Ja kupiłem odcień, który wydawał mi się najbardziej zbliżony
do naturalnego, w rzeczywistości jest o ton jaśniejszy, a po nałożeniu na
twarz powiedziałbym, że jest jeszcze jaśniejszy, ale można to skorygować np.
pudrem brązującym. Poza tym pokrywa nawet cienie pod oczami, więc nadaje się
jako korektor. Jeśli chodzi o wydajność, to tubka jest stanowczo za duża -
zanim zostanie zużyty, to już dawno się przeterminuje... No i ta cena...
jedyne 10 zł ;)
Ogólnie rewelka!!!

Pozdrawiam
Bartosz

2. Data: 2006-05-02 18:19:08

Temat: Re: DERMACOL - opinia
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak rzeczywiście jest w stanie wszystko ukryć ale na codzień raczej odpada
też kupi łam go zachecona opiniami wizażanek ale do codziennego makijażu
odpada. Po pierwsze szybko sie ściera, po drugie zatyka pory i tworzy maskę
podkreśla wszystkie miejsca wysuszone na twarzy i cieżko dobrać odpowiedn
kolor. Moim zdaniem jest idealny jedynie jako korektor
Achma

3. Data: 2006-05-03 09:49:44

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Achma napisał(a):
> Tak rzeczywiście jest w stanie wszystko ukryć ale na codzień raczej odpada
> też kupi łam go zachecona opiniami wizażanek ale do codziennego makijażu
> odpada.

Samego dermacolu nie odważyłabym się nakładać, ale jest na niego sposób:
do codziennego podkładu domieszać _odrobinieczkę_ (zdrobnienie z
dedykacją :P) tej maści.

> Po pierwsze szybko sie ściera, po drugie zatyka pory i tworzy maskę

Ale fakt, ściera się szybko i na lato jakoś tego nie widzę... Pory
stanowią problem. Z maską można sobie poradzić.

> podkreśla wszystkie miejsca wysuszone na twarzy i cieżko dobrać odpowiedn
> kolor. Moim zdaniem jest idealny jedynie jako korektor

Z kolorem nie miałam, o dziwo, problemów bo najjaśniejszy odcień jest
jasny. A to nieczęste u producentów podkładów.
Trzeba jeszcze dodać, że jest diablo wydajny. Nie widzę sposobu żeby
zużyć 1/4 przez rok.

Sana - fanka nowego TrueMatch.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych
makijaż na wakacje
Przetłuszczające się włosy..
physiogel - podrażnienie skóry
Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?