makijaż na wakacje

1. Data: 2006-05-02 11:36:51

Temat: makijaż na wakacje
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakie kosmetyki kolorowe polecacie na wakacje w miejscu, gdzie na pewno bedzie
lal sie zar z nieba? Czy w ogole zrezygnowac z podkladow, pudrow itp, a tylko
przestawic sie na kremy z duzymi filtrami?

2. Data: 2006-05-03 16:35:23

Temat: Re: makijaż na wakacje
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 May 2006 13:36:51 +0200, Vei napisał(a):
> [...]
> lal sie zar z nieba? Czy w ogole zrezygnowac z podkladow, pudrow itp, a tylko
> przestawic sie na kremy z duzymi filtrami?

ja bym tak właśnie zrobiła :) tymbardziej, że w ciepłych klimatach
słoneczko pieknie opala cały dzień
a na wieczór zawsze można się troszkę upięknić :)

3. Data: 2006-05-04 07:52:40

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tylko
> przestawic sie na kremy z duzymi filtrami?

Zrob sobie henne na rzesach i olej kolorowke:) Milych wakacji
=====
annaM

4. Data: 2006-05-05 17:19:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 2 maja 2006 13:36 użytkownik Vei,
sącząc kawkę, wyklepał:

> Czy w ogole zrezygnowac z podkladow, pudrow itp, a tylko
> przestawic sie na kremy z duzymi filtrami?

raczej tak. Co najwyżej krem koloryzujący. Nie ryzykujesz katastrofy i masz
kilka problemów mniej :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Przetłuszczające się włosy..
physiogel - podrażnienie skóry
Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?
Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Szampon Dercos prrzeciw wypadaniu włosów