Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?

1. Data: 2006-04-30 09:19:57

Temat: Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?
Od: "Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,

Moje wlosy rosna baaaardzo wolno, a zalezy mi, zeby przez nastepne kilka
miesiecy rosly szybciej, poniewaz wychodze za maz i chcialabym, zeby udalo
mi sie wyczarowac jakas ciekawa frzyzure na te okazje. W tej chwili moje
wlosy ledwo siegaja ramion. Podcinam je regularnie, ale to zdaje sie nie
wystarczac :(. Moze macie jakies sprawdzone sposoby?

Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

Pozdrawiam.

***

2. Data: 2006-04-30 13:05:04

Temat: Re: Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?
Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może jakiś masaż gowy?

3. Data: 2006-04-30 14:07:31

Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz zapuścic to jaki sens w podcinaniu? to bzdura ,że w ten sposób
będą szybciej rosły, zaopatrz się w kosmetyki odżywiajace włosy i witaminy
cos w stylu skrzypu na włosy i paznokcie działa nieźle.Poza tym ogranicz
suszenie i stosowanie żeli pianek i lakierów.Zawsze też możesz sobie w
salonie fryzjerskim dopiać prawdziwe długie włosy;)
Achma

4. Data: 2006-04-30 16:26:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote in message
> Podcinam je regularnie, ale to zdaje sie nie wystarczac :(.

ale po co podcinsz, przeciez od tego wlosy szybciej nie rosna!!

iwon(k)a

5. Data: 2006-04-30 16:45:02

Od: "Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

"> ale po co podcinsz, przeciez od tego wlosy szybciej nie rosna!!

Ile osób, tyle opinii. Niekórzy twierdzą, że podcinając końcówki, sprawia
się, że włosy są zdrowsze, a przez to szybciej rosną.... nie wiem na ile to
jest prawdziwe stwierdzenie, ale co by nie powiedzieć jest w tym jakaś
logika...
W moim przypadku chodzi też o względy estetyczne. Po prostu włosy rosną mi
nierówno i dla kształtu fryzury, ważne jest, żeby doprowadzić je do mniej
więcej jednakowej długości.

Abstahując od dylematu podcinać czy nie, może macie jednak jakieś swoje
sposoby jak sprawić by włosy rosły szybciej?

Pozdrawiam

***

6. Data: 2006-04-30 17:02:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, że włosy są zdrowsze, a przez to szybciej rosną.... nie wiem na ile
> jest prawdziwe stwierdzenie, ale co by nie powiedzieć jest w tym jakaś

czyli jaka? wlos jest martwym wytworem skory, powiedz mi w jaki sposob
podicnanie koncowek srprawi, ze szybciej wlosy maja urosnac?

> W moim przypadku chodzi też o względy estetyczne. Po prostu włosy rosną mi
> nierówno i dla kształtu fryzury, ważne jest, żeby doprowadzić je do mniej
> więcej jednakowej długości.

to podcinaj, ale nie oczekuj, ze sybciej urosna.

> Abstahując od dylematu podcinać czy nie, może macie jednak jakieś swoje
> sposoby jak sprawić by włosy rosły szybciej?

preparaty wzmacjnaiajce paznokcie i wlosy

iwon(k)a

7. Data: 2006-05-01 13:53:43

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> napisał w wiadomości

> "> ale po co podcinsz, przeciez od tego wlosy szybciej nie rosna!!
>
> Ile osób, tyle opinii. Niekórzy twierdzą, że podcinając końcówki, sprawia
> się, że włosy są zdrowsze, a przez to szybciej rosną....

Na szczęście logiczna odpowiedź jest jedna - włos zdrowszy nie będzie bo nie
jest żywy:) A poza tym rośnie od nasady a nie od końcówek, a taka podcięta
końcówka choćby się skichała - nie da znać cebulce że oto ją podcięto.
Tak samo jak z paznokciami.

Kaśka

8. Data: 2006-05-01 16:22:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 30 kwietnia 2006 16:07
użytkownik Achma, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jesli chcesz zapuścic to jaki sens w podcinaniu?

Sens jest taki, że mogą się jej strasznie rozdwajać i łamać końcówki.
Niepodcinane włosy wyglądają wtedy fatalnie, nierówno, poszarpane, farba
się inaczej trzyma, inaczej "bierze" itp. Nie powiedziała, o ile podcina,
prawda?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2006-05-01 17:52:20

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest żywy:) A poza tym rośnie od nasady a nie od końcówek, a taka
> podcięta końcówka choćby się skichała - nie da znać cebulce że oto ją

Ja też taką zasadę wyznaje. Tylko dlaczego jak gole na nogach to rosną
mocniejsze?

Anet i szybko rosnące włosy (i na głowie i na nogach)

10. Data: 2006-05-01 18:21:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> wrote in message

> Ja też taką zasadę wyznaje. Tylko dlaczego jak gole na nogach to rosną
> mocniejsze?

tak sie tylko wydaje, ze sa mocjenisze- po pierwsze sa krotsze, i nie
dane im bedzie urosnac do pelnej ich dlugosci- bo jez wczesniej znow
zgolimy, a co za tym idzie
sprawiaja wrazenie mocniejszych, nawet jesli daloby sie im szanse
urosnac, mialby by taki sam stan, bo byly by tak samo "maltretowane"
a to rajtuzami, a to spodniami, a to gabkami, itp itd.

iwon(k)a

Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Szampon Dercos prrzeciw wypadaniu włosów
Paznokcie po akrylu.+ Wycinanie skórek.
wzorki na paznokcie
Wrocław miastem spotkań w końcu, no nie? :)