wzorki na paznokcie

1. Data: 2006-04-27 19:50:41

Temat: wzorki na paznokcie
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli macie jakies cikawe wzorki na paznokcie to przeslijcie

2. Data: 2006-04-27 19:59:05

Temat: Re: wzorki na paznokcie
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:
> Jesli macie jakies cikawe wzorki na paznokcie to przeslijcie

ja mam ciekawy wzorek na paznokciu. przeslac z palcem czy mam tylko
oderwac paznokiec?

..::Mehi::..

3. Data: 2006-04-27 21:25:48

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.."

> ja mam ciekawy wzorek na paznokciu. przeslac z palcem czy mam tylko oderwac
> paznokiec?

Lepiej czytac dokladnie. Nie "wzorki na paznokciU" tylko "na pazkonciE"...
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

4. Data: 2006-04-27 21:31:37

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asias wrote:

> Lepiej czytac dokladnie. Nie "wzorki na paznokciU" tylko "na pazkonciE"...
A czy ja czytam niedokladnie? mowie tylko ze mam jeden na zbyciu. lepszy
jeden dobry niz sterta chlamu.

Wrocław miastem spotkań w końcu, no nie? :)
[SPAM] NOWE klapeczki KABAŁA seledynowe 39, Kraków
jaki szampon jest najlepszy?
włosy
Szukam podgrzewacza do puszek z woskiem