Niewidzialny/silikonowy biustonosz

1. Data: 2006-04-29 18:43:00

Temat: Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was miała / używała?

Na Allegro jest bardzo dużo ofert i zastanawiam się nad zakupem z
przeznaczeniem do letniej bluzki i mocno wydekoltowanej sukienki na wesele.

Mam dwie wątpliwości:
1. czy to się trzyma w wiadomym miejscu?
2. czy to dobre rozwiązanie dla osoby która od zawsze nosi push-up i musi
biust zbierać?

Bardzo proszę o opinię. Nie chcę wyrzucać pieniędzy do śmieci....

Z góry dziękuję, Ela

2. Data: 2006-04-29 20:05:16

Temat: Re: Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Apr 2006 20:43:00 +0200, dziewczyna_policjanta napisał(a):

> Mam dwie wątpliwości:
> 1. czy to się trzyma w wiadomym miejscu?

koleżanka kupiła i bardzo mile się zaskoczyłyśmy :)
naprawdę dobrze się to trzyma ale trzeba umiejętnie przykleić :)

> 2. czy to dobre rozwiązanie dla osoby która od zawsze nosi push-up i musi
> biust zbierać?

tak, jeśli umiejętnie to przykleisz

> Bardzo proszę o opinię. Nie chcę wyrzucać pieniędzy do śmieci....
nie wiem jak na allegro - ja proponowałabym się przejść do sklepu z
bielizną - na pewno doradzą CI która firma robi lepsze bo jest ich zapewne
conajmniej 20 ;)

3. Data: 2006-04-29 20:26:52

Od: "ninaad" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale do większego biustu (75 D/E) toto się pewnie nie nadaje? :(
A może polecicie co przy takim rozmiarze zakładać - bez ramiączek albo z
niewidocznymi, bo mam z tym problem- stanik bez ramiączek u mnie nie pełni
swojej roli :(
A jak kupuję takie z dopinanymi silikonowymi ramiączkami, to się rozciągają
no i wtedy też żaden efekt

Ninaad

4. Data: 2006-04-30 08:26:03

Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jak na allegro - ja proponowałabym się przejść do sklepu z
> bielizną - na pewno doradzą CI która firma robi lepsze bo jest ich zapewne
> conajmniej 20 ;)

:) dziękuję za pomoc.

Może któraś z Grupowiczek zna godny polecenia sklep z bielizną w Łodzi z
fachową obsługą?

Pozdrawiam, Ela

5. Data: 2006-04-30 09:25:52

Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ja noszę rozmiar 80E i wiem że powyzej rozmiaru D takie rzeczy sie poprostu
nie sprawdzają nie będą dostatecznie podtrzynmywać biustu

Achma

6. Data: 2006-04-30 10:31:53

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Apr 2006 11:25:52 +0200, Achma napisał(a):
> witam
>
> ja noszę rozmiar 80E i wiem że powyzej rozmiaru D takie rzeczy sie poprostu
> nie sprawdzają nie będą dostatecznie podtrzynmywać biustu
>
> Achma

to że autorka napisała, że nosi push up i musi zbierać biust niekoniecznie
a raczej nawet NIE oznacza tego, że ma duży biust :)
a te przyklejane biustonosze są właśnie przeznaczone dla małych biustów!

7. Data: 2006-04-30 10:51:55

Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to że autorka napisała, że nosi push up i musi zbierać biust niekoniecznie
> a raczej nawet NIE oznacza tego, że ma duży biust :)
> a te przyklejane biustonosze są właśnie przeznaczone dla małych biustów!

W ramach wyjaśnienia: 85C

Pozdrawiam, Ela

8. Data: 2006-04-30 18:22:03

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e324sb$e72$1@news.onet.pl...

> W ramach wyjaśnienia: 85C

Ja powiem tak: Noszę miseczkę B, kupiłam sobie taki silikonowy biustonosz z
miseczką C i myślę, że gdybym kupiła D, to tez nie byłby za mały (należy
pamiętać, że trzeba kupować rozmiar-dwa większe miseczki).
Jestem z niego BARDZO zadowolona - właśnie wróciłam z wesela, gdzie miałam
go całą noc i został na miejscu bez problemu. Miałam sukienkę z może nie
tyle gorsetem, ale usztywnianą górą i w ogóle go nie czułam. Natomiast jak
miałam go pod luźną bluzką na Sylwestra, miałam wrażenie, że obciąża mi
biust, ale ogólnie nie mam zastrzeżeń.
Ja kupowałam na Allegro, z przesyłką chyba 26zł. Coś mi się wydaje, że
zaczyna się po kilku razach gorzej kleić (oczywiście odpowiednio
czyszczony), ale za 20zł nie będe wymagać cudów, zwłaszcza, że mam
nieodparte wrażenie, że bardzo podobne sprzedają w sklepie za 60zł,
aczkolwiek firmy nie pamiętam.

Ja polecam. Aczkolwiek jeśli masz większy biust, to miseczka, nawet D, może
być za mała.

Maja
(zmęczona po tym weselu jak nie wiem)

9. Data: 2006-04-30 19:16:48

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e30c3k$37p$1@news.onet.pl...
> Czy któraś z Was miała / używała?
>
> Na Allegro jest bardzo dużo ofert i zastanawiam się nad zakupem z
> przeznaczeniem do letniej bluzki i mocno wydekoltowanej sukienki na
> wesele.

daj linka, bo nie jestem pewna, czy mam to samo na mysli?

10. Data: 2006-05-01 09:07:40

Od: zuza <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Portal Bebeauty poświecony jest tematyce chirurgii plastycznej,zdrowiu i
urodzie.
Na forum dowiecie się jaki jest koszt operacji plastycznej w Polsce jakie
są plusy i minusy zabiegów.
Mamy nadzieję że będzie ono nieocenionym źrodłem informacji dla osob
chcących poddać się róznego rodzaju zabiegom upiększającym.
serdecznie zapraszamy!!!!!!!!!! www.bebeauty.pl

Szampon Dercos prrzeciw wypadaniu włosów
Paznokcie po akrylu.+ Wycinanie skórek.
wzorki na paznokcie
Wrocław miastem spotkań w końcu, no nie? :)
[SPAM] NOWE klapeczki KABAŁA seledynowe 39, Kraków