Re: Rola wyglądu fizycznego w

1. Data: 2000-11-21 20:11:16

Temat: Re: Rola wyglądu fizycznego w
Od: t...@j...pwr.jgora.pl (Darek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej brzydkiego niz pieknego), ktory ma zone jak z okladki pisma dla
> napalonych panow. Zawsze twierdzil, ze dla niego wyglad sie nie liczy, a
> kazda kolejny obiekt westchnien byl lepszy od poprzedniego.Zupelnie nie
> zrazal sie odmowami. Na ostatnia dziewczyne tak sie uparl, ze mu w koncu
> po dlugim czasie ulegla. Wczesniej oczywiscie opowiadala na okolo, ze to
> tylko przyjazn, ze on nie ma u niej szans...ale stalo sie. Sa
> szczesliwym malzenstwem. Tak chodzil, tak chodzil, ze wychodzil:-))).
> Wystarczy byc w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie...

To mi wyglada na wyproszenie sobie milosci :(((((
Zawsze mnie cofalo na sama mysl ze bede musial prosic kogos o uczucie.
*Obie strony powinny chciec byc ze soba*,*a nie prosic druga osobe o to!!!*
*Jak PIES !!!!!*
Wg mnie nie powinno sie nikogo prosic o uczucie,bo to jest bez sensu,a
przynajmniej dla mnie bardzo ponizajace!!!!

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-23 19:27:11

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> [...]
> Wg mnie nie powinno sie nikogo prosic o uczucie,bo to jest bez sensu,a
> przynajmniej dla mnie bardzo ponizajace!!!!

Darku...To tak wyglada, ale w gruncie rzeczy tak nie jest. Ten chlopak
sie sprawdzil.Powinno sie kogos kochac dlatego, ze jest a nie dlatego
jaki jest. On byl...i pozostal. Faktem jest, ze na poczatku dziewczyna
wypierala sie uczucia, ale w koncu milosc zakielkowala i rozwinela sie w
przecudny barwny kwiat. Ja sie dziewczynie nie dziwie, ze miala
watpliwosci, bo na poczatku chlopak oprocz tego, ze nieciekawy
fizycznie, zachowywal sie ja glupek. Po glebszym poznaniu okazalo sie,
ze jest inteligentny, blyskotliwy i....czuly. Wiesz...Oni sa piekna
para.
Saanale

Lipekizm
Ania Lipek zginela