Re: Rola wyglądu fizycznego w miłości

From: Astec SA <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rola wyglądu fizycznego w miłości
Date: Sun, 19 Nov 2000 21:23:00 +0100

hans1 wrote:
[..]
> Wszystkie te wyniki okazały się sprzeczne z oczekiwaniami badaczy, którzy
> podejrzewali, że ludzie będą się kierowali bezpieczną i sprawiedliwą zasadą
> dopasowania atrakcyjności partnera do poziomu wlasnej atrakcyjności. Skoro
[..]
> A jednak najważniejsza przynajmniej na początku tworzenia się związku jest
> uroda. Potem oczywiście liczą się inne rzeczy które umożliwiają lub nie
> przetrwanie związku.

Hę!? Po kiego oni wydali tyle szmalu?
Wystarczyło mnie zapytać i powiedziałbym im dokładnie to samo bez tych badań.
Wystarczy trochę pożyć na tym świecie i dobrze się jemu przyglądać by to wiedzieć.

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę