Roleta prysznicowa

1. Data: 2008-05-16 08:20:06

Temat: Roleta prysznicowa
Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy macie jakieś doświadczenia z roletą prysznicową?
Jak takie rozwiązanie spisuje się w praktyce, czy nie ma problemu z wilgocią
po zwinięciu rolety do kasety?
Teoretycznie, do zwinięcia trzeba odczekać aż roleta wyschnie. Ale w
praktyce, nie zawsze da się chyba to wykonać.
Czy może lepiej dać sobie spokój z tym i pomyśleć o zwykłej zasłonce?

Marcin

2. Data: 2008-05-16 10:38:45

Temat: Re: Roleta prysznicowa
Od: "Bartłomiej Litwin" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobny dylemat (2 m-ce wczesniej) musialem pogodzic wanne dla zony i
prysznic dla mnie. Po analizie kosztow i wytrzymalosci rolet zakupilem
najprostsza rozsuwana (wodoszczelny material) zawieszana na kolku
rozporowym razem ok 100zl (castorama).

3. Data: 2008-05-20 13:06:11

Od: MK <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> [...]
> praktyce, nie zawsze da się chyba to wykonać.
> Czy może lepiej dać sobie spokój z tym i pomyśleć o zwykłej zasłonce?

Ja mam rolete z firmy Kolo. 3-czesciowa, szklo hartowane - 850zl.
Po 2latach dziala i wyglada jak nowa. Bardzo przydatna rzecz.

4. Data: 2008-05-21 09:52:10

Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem. Chodzi o rolete zwijana do kasety
umocowanej na suficie.

Marcin

5. Data: 2008-05-21 11:26:19

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierzę, żeby nie stała się siedliskiem grzyba.
JaC

-----

> Chodzi o rolete zwijana do kasety umocowanej na suficie.

jaka klima z nawiem powietrza z zewnątrz?
Automat do chleba - kupilem i mam pytanie ;)
Grzejnik CO jaki?
Grzejnik CO jaki?
Podwyżka cen gazu - chyba zaj#?#?## skur#?#$#$#