Rolety na okna dachowe

1. Data: 2002-06-20 08:53:08

Temat: Rolety na okna dachowe
Od: <z...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie rolety polecacie na okna dachowe VELUX
oryginalne tez VELUX czy tez innych firm.

Zbycho

1. Data: 2002-06-20 09:49:21

Temat: Re: Rolety na okna dachowe
Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@n...onet.pl>, <z...@s...tpsa.pl>
wrote:
> Jakie rolety polecacie na okna dachowe VELUX
> oryginalne tez VELUX czy tez innych firm.
Firma, która montowała rolety w moim domu, odradzała oryginalne Velux-a, bo
ponoć są stosunkowo mało wytrzymałe (kiepski plastik).
Trudno powiedzieć czy jest to obiektywna ocena, ale mieli w ofercie oryginalne
i własne w podobnej cenie, więc chyba nie mieli większego powodu by kłamać.

Artur Lipowski

1. Data: 2002-06-20 10:47:30

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

<z...@s...tpsa.pl> wrote in message
> Jakie rolety polecacie na okna dachowe VELUX
> oryginalne tez VELUX czy tez innych firm.

ja mam oryginalne weluxy ale takie materialowe zaslonki/roletki montowane od
srodka. Od srodka czarne od zewnatrz srebrne. Prawie idealnie zaslaniaja
(przedostaje sie tylko troche swiatla w miejscu dziurek przez ktore
przechodzi sznurek). Slonce nie nagrzewa bo maja warstwe refleksyjna/srebrna
od zewnatrz i sa ok. Sadze tylko, ze koszt jest dosc wysoki. Chyba lepiej
byloby kupic takie same z Sunflexa lub innej firmy

vpw

1. Data: 2002-06-20 10:51:59

Od: "P. L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak rolety, ale zakładałem wczoraj żaluzje do moich Veluxów,
oryginalne.Czysta poezja, piękne wykończenia,efekt super. Nigdzie nie
widziałem nawet czegoś porównywalnego. Cena jest doś wysoka, ale uważam, że
warto zapłacić za taką jakość.
P.L.

1. Data: 2002-06-20 10:55:09

Od: "kuch" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy są dobre firmowe rolety i inne akcesoria do okien dachowych
f-my ROTO ?
Dzięki za odpowiedzi
Grzech K.
g...@p...pl

1. Data: 2002-06-21 09:04:49

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@s...org> napisał:

> [...]
> od zewnatrz i sa ok. Sadze tylko, ze koszt jest dosc wysoki. Chyba lepiej
> byloby kupic takie same z Sunflexa lub innej firmy

Jaki jest orientacyjny koszt rolet na Veluxa, powiedzmy, "typowej
wielkości"? Rolet oryginalnych i zamienników?

Sam polecam plisy - ja mam Sunflexa (także na Veluxie). W W-wie mogę takze
polecić firmę, u której Sunflex kosztuje ok. połowę tego, co można usłyszeć
w "sunflexowych" punktach sprzedaży.

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-06-21 09:27:26

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo wrote:

> Jaki jest orientacyjny koszt rolet na Veluxa, powiedzmy, "typowej
> wielkości"? Rolet oryginalnych i zamienników?
Zobacz np. http://www.ciurex-2.pl/ovec.htm

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2002-06-24 11:03:11

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <s...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo wrote:

> [...]

>polecić firmę, u której Sunflex kosztuje ok. połowę tego, co można usłyszeć

Jestem zainteresowana roletami Sunflexa. Czy w związku z tym mógłbyś
podać jakieś namiary na ww. firmę?

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-06-24 11:22:13

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@s...tpsa.pl> pisze:

>Jakie rolety polecacie na okna dachowe VELUX
> oryginalne tez VELUX czy tez innych firm.

A moze ktos z Was uzywa rolet firmowanych przez FAKRO (co takich tez
okien) i moze podzielic sie wrazeniami?

1. Data: 2002-06-24 13:42:27

Od: przykry@_nospam_rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jun 2002 13:22:13 +0200, Bolek <a...@i...pl> wrote:

><z...@s...tpsa.pl> pisze:
>
>A moze ktos z Was uzywa rolet firmowanych przez FAKRO (co takich tez
>okien) i moze podzielic sie wrazeniami?

Hi!
Ja uzywam takowych juz od roku. Konkretnie jest to model ARM,
zaciemniajaca + termo-stop. Sprawuja sie bardzo dobrze. Po
zaciagnieciu jest ciemno (ale nie kompletna ciemnosc) i wyraznie mniej
sie nagrzewa mieszkanie. Niestety - swoje kosztowaly...
Moge z czystym sumieniem polecic

pzdr

-
przykry
UIN:5706769

roboczogodziny
Umywalka wpuszczana, ale mała (do 40 cm)
Którą pralkę Boscha polecacie? do 2500 z
sklepy AGD w Wawie
Kontakt w puszce ?