Rolokasetom nie!

1. Data: 2010-08-09 23:59:59

Temat: Rolokasetom nie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.muratordom.pl/showthread.php?165-Roloka
sety

Chwilowo na nie chorowałam, ale dzięki Bogu to forum pre facto realizacji
potwierdziło wszelkie moje istniejące jednak obawy. Zwłaszcza sprawa
sygnalizacji nieobecnosci w domu poprzez zaciągnięte rolokasety - tu się
potwierdziła. Względy użytkowe też przemawiają przeciw - za mało korzyści w
stosunku do kosztów.
Hmmm. Tylko co teraz? - na wsi mieszkam, to sobie chyba "strzelę" okiennice
drewniane. Potrzebuję tylko osłony od wiatru zimą i od słońca w letnie
upały. Jednak tradycja i doświadczenie przodków to to, czego się trzymać
trzeba.

2. Data: 2010-08-10 08:12:17

Temat: Re: Rolokasetom nie!
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drewniane. Potrzebuję tylko osłony od wiatru zimą i od słońca w letnie
> upały. Jednak tradycja i doświadczenie przodków to to, czego się trzymać

To wybuduj sobie kurną chatę jak tak kochasz tradycję.

3. Data: 2010-08-10 12:25:19

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Boombastic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> To wybuduj sobie kurną chatę jak tak kochasz tradycję.

Przy obecnych trendach pogodowych to bezpieczniej by chatę na palach było
zrobić :)

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

4. Data: 2010-08-10 12:36:44

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy obecnych trendach pogodowych to bezpieczniej by chatę na palach było
> zrobić :)

Ale to nie nasza tradycja, więc odpada, bo się zaraz dowiesz, że polska wieś
przejmuje kulturę Azjatów czy Indian i to oczywiście jest karygodne i
totalne bezguście :-)

5. Data: 2010-08-10 12:54:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 10:12:17 +0200, Boombastic napisał(a):

sety

> To wybuduj sobie kurną chatę jak tak kochasz tradycję.

W przyszłym roku zaczynam budowę dworku - 10 m na 20m. Z okiennicami. Kurną
chatę zbuduję potam - jako czworaki.

6. Data: 2010-08-10 12:57:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:25:19 +0200, Damork napisał(a):

> [...]
>
> Przy obecnych trendach pogodowych to bezpieczniej by chatę na palach było

U mnie nie zalewa. Dworek zbuduję. Chaty są dla wielbicieli plecionek.

7. Data: 2010-08-10 12:57:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:36:44 +0200, Boombastic napisał(a):

> Ale to nie nasza tradycja, więc odpada, bo się zaraz dowiesz, że polska wieś
> przejmuje kulturę Azjatów czy Indian i to oczywiście jest karygodne i
> totalne bezguście :-)

Sporo Cię nauczyłam jednak.

8. Data: 2010-08-10 18:42:50

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-10 14:54, Ikselka pisze:

> [...]
>
> W przyszłym roku zaczynam budowę dworku - 10 m na 20m. Z okiennicami. Kurną

Komu wynajmiesz dworek?

--
AW

9. Data: 2010-08-10 19:12:54

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

sety

> Komu wynajmiesz dworek?

Dworzanom dworcowym, którzy sobie z niej będą dworować.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

10. Data: 2010-08-10 19:39:14

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przejmuje kulturę Azjatów czy Indian i to oczywiście jest karygodne i

W takim razie aby było zgodnie z Naszą Słowiańską Tradycją powinna to być
chatka na odpowiednio wysokiej kurzej nóżce, o!

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

Jak znaleźć nieszczelność w lodówce?