Re: Romans - dobre praktyki?

1. Data: 2010-01-15 00:35:51

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hio54e$8bj$1@news.onet.pl...

> Może?
> A kto obrałby sobie za cel własne nieszczęście? No chyba tylko ktoś ze
> skłonnościami do melancholii lub depresji,
> bo nikt inny nie przychodzi mi do głowy.
> Czasem droga ta się wije, przechodząc przez różne obszary,
> szczęśliwe lub mniej przyjemne.
> Czasem trzeba coś poświęcić lub czymś zaryzykować,
> ale cel jest zawsze światły!
> Za myślenie stawiam minusika, i nie chciałbym stresować,
> ale jeszcze jeden i będzie lipa ;-)
> ENder

Nie mam nic przeciwko lipie ;), jednak polecam zapoznanie
sie ze znaczeniem takiej oto emotki ";)", ktora zostala
przeze mnie uzyta w pierwszym zdaniu. Pomoze Ci to
w prawidlowym odbiorze mojej wypowiedzi.
Sprobuj, prosze, czytac moje posty ze zrozumieniem, jesli
zamierzasz na nie odpowiadac :)

Pozdrawiam,
F.