trochę mącenia z rana, jak smietana...

1. Data: 2010-01-14 09:46:18

Temat: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tylko ja mam jakieś głupie skojarzenia????
MK

http://zdrowie.onet.pl/1593641,2041,,,,moj_psychomaz
,psychologia.html

--
***
Mieszkał w samym sobie

2. Data: 2010-01-14 10:01:34

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Czy tylko ja mam jakieś głupie skojarzenia????
> MK

Za dużo filmów zrobionych przez psychopatów oglądasz...

3. Data: 2010-01-14 10:09:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coż, taki mój mały, niegroźny konik.
Wręcz...kucyk. MK

4. Data: 2010-01-14 10:11:16

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 10:46, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Czy tylko ja mam jakie g upie skojarzenia????
> MK
>
> http://zdrowie.onet.pl/1593641,2041,,,,moj_psychomaz
,psychologia.html

> --
> ***
> Mieszka w samym sobie
> jak gawron w wie y bez dachu.

Dzięki serdeczne :)*****
___
Iza

5. Data: 2010-01-14 10:12:09

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
>
> Za dużo filmów zrobionych przez psychopatów oglądasz...

Ostatnio dużo kręcisz :-)

Stalker

6. Data: 2010-01-14 10:14:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 14-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

z?

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

7. Data: 2010-01-14 10:18:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Czy tylko ja mam jakieś głupie skojarzenia????

Tiaaa...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

8. Data: 2010-01-14 10:34:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 14-styczeń-10, gdy Aicha wymamrotał:

> Tiaaa...

ok, już chyba załapałem.
od kilku dni nic nie robię, tylko raporty piszę.
a na dodatek -15 za oknem.
to można nie być w stanie lotnym.

--

kiedyś to były sygnaturki!

9. Data: 2010-01-14 10:44:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tylko ja mam jakieś głupie skojarzenia????

Wychodzi że ze mnie jest jakaś 1/3 psychopaty z omawianego przykładu. Martwi
mnie że pozostałe 2/3 to nie musi być normalność tylko coś w stylu ptasia
grypa - o której przy opisie samej grypy się nie mówi. Szit Fak.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2010-01-14 11:02:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa...
Czytając ten artykuł też doszłam do wniosku, że bez (archetypu?) psychopaty
w sobie daleko się nie zajedzie. Problem chyba w proporcjach.
Płynna granica pomiędzy zdrowym egoizmem a psychopatią...
MK

PS. Czy to znaczy, że Dusza ci kicha???
Kicha nie dusza! (wybacz :-)) )

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Martwi mnie że pozostałe 2/3 to nie musi być normalność tylko coś w stylu
> ptasia grypa - o której przy opisie samej grypy się nie mówi. Szit Fak.

CIEKAWE...
Do Aiszy.
Z SCP
HAITI