Z SCP

1. Data: 2010-01-14 05:26:14

Temat: Z SCP
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z...@h...com wrote:

> Panie Grubasku,
>
> Przez ostatnie 2000 lat kobiety byly uwazane za normalny lup wojenny,
> gwalty uwazano za cos tak samo normalnego jak dzisiaj uzywanie
> internetu, wiec duza czesc ludnosci to po prostu mieszanina roznych
> grup etnicznych. Nie bylo srodkow antykoncepcyjnych, wiec duza czesc
> zdrad malzenskich owocowala dziecmi. Jedyne "czyste" narody, to takie
> w ktorych kobiety sa tak obrzydliwe, ze nikomu do glowy nie
> przychodzilo je gwalcic.
> Jesli zas chodzi o Chazarow - Chazarzy byli narodem kilku religii - w
> [...]

Panie Zalek, sam jestem Zydem-honorowym co jedynie- bo za takiego bylem
postrzegany przez Swinskie Ryje
zyjac w Pomrocznej. Polacy w swej masie nieubogaconej innymi genami to
ludzie prosci, zeby juz nie powiedziec- prostaccy.
Kazdy kto wyglada obco, nie mysli tak samo i nie reaguje podobnie jak
szara masa na zastane sytuacje to dla nich Zyd.
I ja taki wlasnie bylem. Do tego trafiaja sie ludzie niewatpliwie
fenotypowo semiccy, ktorzy ow semityzm zamiast sie nim szczycic,
ukrywaja idiotycznie, vide nasz tutaj Bokun sciepowy.
Mialem w mym okresie w-skim brata late o ladnym nazwisku Grzegorz
Nawrocki. Utalentowany dziennikarz itd i pozniej Tygodnika
Solidarnosc, poczatkujacy dramaturg, Lista Wildsteina. Dzis juz nie
zyje. A takze syn b. posla ludowca w PRLu i Zydowki. No i ten
facet nie tylko usilowal mnie posiasc gdy w pijanym widzie przygarnalem
go na noc do mego studenckiego loza ale tez zlosliwie i natretnie
wytykal mi moja "zydowskosc". Wyraznie jego wlasna innosc, fenotypowo
oczywista, nie dawala mu spokoju. Wtedy wlasnie po raz pierwszy
uzylem mojej sztuczki, powtarzanej od tego czasu z duzym sukcesem.
Nawrocki- ja mu mowie- ja bylbym dumny gdybym mogl nazwac sie Zydem,
niestety nie mam do tego przywileju zadnego prawa.
reakcja byla natychmiastowa i powtarza sie zwykle- jak to, to ty
nazywasz przywilejem bycie Zydem? Ty wolalbys byc Zydem a nie Swinskim
Ryjem?

Sciepa wie, ze od lat przyjaznilem sie z czolowym solidaruchem, Jankiem
Rulewskim. Wiec niechaj sie sciepa dowie o milej konwersacji, jaka ja mialem
przy wodce z kochanka Rulewskiego, matka jego dwojga bekartow. Kobieta
mowi do mnie: Krzysiu, ty jestes polski Zyd a ja na to odegralem komedie
jak wyzej.
Zrozumialem wtedy jak jestem w owym domu postrzegany mimo, ze tyle
wspolnych swiat spedzilismy razem we trojke, mimo gosciny gdzie czulem
sie jak w domu, gosciny gdzie zawsze za ten przywilej jednak placilem
dokladajac sie do wydatkow. Zrozumialem, ze moze i fajny koles ale
jednak obcy, Zyd i gdyby co to nie przyjaciel na smierc i zycie ale
osobnik, ktorego dobry Polak moze odtracic. Zadziwiajace bo ja tej
osobce nic zlego nie zrobilem, przeciwnie, pochlebiam sobie,
ze dawalem kosztowne prezenty i generalnie wspomoglem w jej ciezkim
zwiazku z tym calym Rulewskim.

To wlasnie owa poczciwa polska kobitka sprawila, ze dokonalem pewnych
ruchow na szachownicy i dzis juz wiem, kim naprawde jestem.
Wiem kim jestem i wiem, ze jestem nareszcie u siebie bo dolaczylem do
moich kuzynow w Wlk Brytanii. Tych co tutaj przyszli sucha noga przez
Kanal la Manche jakies 10 tys lat temu i osiedlili sie na polnocy Wysp.
Moja krew!
Pozdrawiam obcego a mnie brata.

fatso
"fatso" <f...@n...com> wrote in message

Ale wam sie pierdoli. Chazarzy nie sa Semitami a Turkami z domieszka
mongolska zaginiona w dziejach. Moja córka nie jest baskijka, lecz tam
mieszka. Nie mam przodków chazarskich, ani tym bardziej semickich. Qui pro
quo powstalo w wyniku konwersji dziadków z katolicyzmu na protestantyzm, w
tym przypadków do chrzescijanskiego Kosciola Adwentystów Dnia Siódmego,
przez co dla tluszczy stali sie zydami (adwentysci swieca sobote).
Analfabetyzm katolików zrodzil te nazwe, zwlaszcza, ze u adwentystów nie ma,
poza Trójca Swieta, kultu maryjnego. Istnieje tez swiadomosc powstania tego
kultu - od aryjskiej Agni poprzez Isztar, Asztarte, Aspargis, Izyde po
zaimplementowana do katolicyzmu Maryje

http://www.youtube.com/watch?v=IomxvOTf-So.