Dlaczego wolą... __mężatki__?

1. Data: 2010-01-13 15:11:36

Temat: Dlaczego wolą... __mężatki__?
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzadko bo rzadko, ale zdarzy mi się przypadkiem wpaść na jakieś
ogłoszenie towarzyskie. Może nawet nie tyle towarzyskie, co o treści
czysto erotycznej. Nie żebym specjalnie przeglądał takie oferty, ot
tak z przypadku - a to w internecie, a to w prasie, a to gdzieś tam
jeszcze. No i trafiam tam czasem, nawet wcale nie tak rzadko biorąc
pod uwagę procent zawartości, na ogłoszenie gdzie to pan pozna panią,
coś tam, coś tam, w celu, itd. A na końcu ogłoszenia dopisek: "mogą
być mężatki", albo jeszcze lepiej: "chętnie mężatki" bądź: "mężatki
mile widziane".

DLACZEGO?

Abstrahując od toczącej się w innym wątku dyskusji o romansach, w
której z braku czasu udziału nie brałem, nie posiadam w tych sprawach
praktycznie żadnego dośiadczenia (mam na myśli "seks na boku").
Zastanawiam się więc, co takiego nęci tych "miłych panów" w mężatkach
właśnie. Jeszcze nie tak dawno, no powiedzmy, dość pożądane były
dziewice. Czy to dla odmiany o doświadczenie może chodzić?

Pomysły mam następujące:

1/ Mężatki, zwłaszcza te które szukają takich "dodatkowych" znajomości
są na ogół kobietami wiedzącymi w tym przypadku czego chcą. Szukają
kogoś bądź czegoś konkretnego, w wiadomym celu i na ogół na chwilę.
Nikłe więc jest ryzyko chęci potencjalnego zaangażowania się z ich
strony - i o to właśnie chodzi. Są one w tej konkretnej sytuacji dość
pewnym "towarem".

2/ Takie kobiety-mężatki, które szukają tego typu wrażeń, są
najczęściej niespełnione, niezadowolone ze swojego życia intymnego z
obecnym partnerem. Szukając więc wrażeń pozamałżeńskich stwarzają duże
prawdopodobieństwo dobrej zabawy, zwłaszcza że są one jej bardzo
spragnione.

3/ W przypadku ewentualnej "wpadki" jest wysoce prawdopodobne, że uda
się wyjść z takiej sytuacji bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji
czy odpowiedzialności. W zdecydowanej większości przypadków będzie na
męża.

4/ Ewentualny "smak ryzyka"? Że mąż wcześniej wróci z pracy na
przykład, adrenalinka taka co może dodatkowo potęgować doznania? ;-))

A co Wy o tym myślicie? Macie może jeszcze jakieś inne pomysły na
wytłumaczenie tak dużej atrakcyjności mężatek dla facetów szukających
przygodnego seksu?

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-01-13 15:30:45

Temat: Re: Dlaczego wolą... __mężatki__?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 13-styczeń-10, gdy darr_d1 wymamrotał:

> [...]
> Nikłe więc jest ryzyko chęci potencjalnego zaangażowania się z ich
> strony - i o to właśnie chodzi. Są one w tej konkretnej sytuacji dość

otototo :)
poza tym - ryzyko że mężata kochanka cię wyda przed żoną spada - bo
kochanka ma swoje układy - czyli męża, którego utratą również nie chce
ryzykować.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

3. Data: 2010-01-13 15:55:44

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> otototo :)
> poza tym - ryzyko że mężata kochanka cię wyda przed żoną spada - bo
> kochanka ma swoje układy - czyli męża, którego utratą również nie chce
> ryzykować.

Znak żeś nigdy mężatki nie zaliczył ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2010-01-13 16:10:46

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> [...]
> obecnym partnerem. Szukając więc wrażeń pozamałżeńskich stwarzają duże
> prawdopodobieństwo dobrej zabawy, zwłaszcza że są one jej bardzo

Dla mężatki szukającej tego typu kontaktów, seks to potrzeba a nie jak to
częto bywa narzędzie, twierdza, kwiat :) Pociągający jest taki stosunek do
tej kwesti ... z racji zbieżności z męskim.

Nie mniej tak na prawdę chodzi im (mężatkomo) z reguły o bliskość a nie o
seks sam w sobie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-01-13 16:45:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 13-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

heh, człowieku co noc zaliczam :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

6. Data: 2010-01-13 18:07:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
>
> 4/ Ewentualny "smak ryzyka"? Że mąż wcześniej wróci z pracy na
> przykład, adrenalinka taka co może dodatkowo potęgować doznania? ;-))

Myślę, że pierwsze 3 punkty. 4 chyba najmniej ;)

Ewa

7. Data: 2010-01-14 00:43:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):
> [...]
>
> A co Wy o tym myślicie? Macie może jeszcze jakieś inne pomysły na
> wytłumaczenie tak dużej atrakcyjności mężatek dla facetów szukających

Jest dużo ogłoszeń też od kobiet, może dlatego, wiadomo że spotykacie
się na seks i nie ma zobowiązań
A kobiety piszą mniej więcej; znudzona mężatka ok 35 lat ładne ciało,
zadbana, poszukuje partnera do zabaw seksulnych, mam własne lokum.

8. Data: 2010-01-14 00:57:32

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 01:43, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> A kobiety piszą mniej więcej; znudzona mężatka ok 35 lat ładne ciało,
> zadbana, poszukuje partnera do zabaw seksulnych, mam własne lokum.

Czyli adoracja i zainteresowanie są wzajemne, he he.

Pozdrawiam,
darr_d1

9. Data: 2010-01-14 01:29:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):

> Czyli adoracja i zainteresowanie są wzajemne, he he.
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

Ogłoś się sam a zobaczysz, tylko nie podawaj numeru telefonu, bo nawet
w nocy będą dzwonić.;)

10. Data: 2010-01-14 01:39:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Ogłoś się sam a zobaczysz, tylko nie podawaj numeru telefonu, bo nawet
> w nocy będą dzwonić.;)

Jak już coś badasz np; kulturę erotyczną, to powinieneś wziąść w tym
udział. Tylko nie ogłaszaj, że chcesz sprzedać nerkę, bo wtenczas tyle
szyderstw się nasłuchasz , że mała głowa, tylko jedna oferta była na
poważnie.;)

Porażenie mózgu
himera
Re: PoprawnaPolszczyznaPolsk ichPolityków - wedłóg Pana CW :)
Problem malzenski
Re: Trzy filary Bytu: ja - JA - Chaos