trochę mącenia z rana, jak smietana...

91. Data: 2010-01-15 13:18:21

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Pewnie cię nakryła, jak całowałeś sie z przemciem, pawciu ;-)

Powinieneś coś zrobić z tą nadmierną drażliwością żołądkową.

Ewa

92. Data: 2010-01-15 13:22:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> I raczej nie licz na to, że dam się wydymać

A co ja mam do Ciebie, ze mam "liczyc", czy "nie liczyc"?

> tak jak ostatniej mojej
> pani psycholog, z którą kiedyś się przyjaźniłem,
> zadradzając oczywiście moją ówczesną TŻ ;-)

Popraw mnie, jak zle rozumem: przyjazn wg Ciebie oznacza zdrade (romans
na boku)?
I.

93. Data: 2010-01-15 13:24:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 15-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> to może ty mi wytłumacz - skąd ja ją znam?!

wszystko jest kwestią wiary :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

94. Data: 2010-01-15 13:32:24

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie powinna, ale często prowadzi, albo mam jakiegoś pecha.

"Pecha"? W przyjazniach czy z romansowaniem?
I.

95. Data: 2010-01-15 13:34:39

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 14:24, Ender <e...@n...net> wrote:

> [...]
> sofistyk .
> No bo zobacz chocia by powy ej:
> - jaki szereg, jak d ugi?
> - jak kr tkotrwa ych, to znaczy ile maj trwa ?
> - na ile powierzchownych? a jak przewaga jest dog bnych?
> - liczne tzn ile?
> - kilku tzn. ilu?
> Same og lniki i do niczego to przypi czy przy ata .
> Powinno by konkretnie, a nie takie pitolenie w banie.
> ENder
>
> PS. nie bardzo rozumiem tego przymuszania innych.
> Czy mog aby to jako wyja ni swoim przyk adem, jak nie ma w necie?

Przeczytaj linki, zanim się wypowiesz - obydwa.
To co wkleiłam to tylko ostateczna specyfikacja diagnostyczna.
Pojmowanie tego w/w rozdzielnie bez podanymch tam rzeczowych argumentów
(przykładów) nie ma sensu - przypomina słowo wyciecie z kontekstu.
___
Iza

96. Data: 2010-01-15 13:35:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> A co ja mam do Ciebie, ze mam "liczyc", czy "nie liczyc"?

Wroce jeszcze do tego postu...
Bylo kilka pan psycholog, skoro piszesz o 'ostatniej'?
Przy okazji takze: profesjonalny terapeuta nie powinien przyjaznic sie
ze swoim pacjentem. A tym bardziej wchodzic w romans. Takze juz po
zakonczeniu terapii.
I czemu te emotki? Zwlaszcza w kontekscie oczywistosci zdrady.
I.

97. Data: 2010-01-15 13:40:01

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> W przyjaźniach z kobietami, bo jak się mocno zaprzyjaźniłem,
> tak naprawdę serdecznie i od serca,
> to granica z romansowaniem jakby się miejscami zacierała.

Przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna, jesli istnieje (bo sa tacy, co
uwazaja,m ze jest to niemozliwe), sila rzeczy jest zwiazana z
seksualnoscia. Wiec jak sie nei chce wkraczac na sciezke romansu, to
trzeba sie z niej wyleczyc. Ale z tego, co piszesz, u Ciebie jest wrecz
przeciwnie.
I napisz jeszcze, na czym polegalo to, "że dałeś się wydymać ostatniej
swojej pani psycholog". Zgwalcila Cie, czy co? ;-)

> Przecież to oczywiste, dzieciak jesteś, czy z lasu?

Jedno i drugie.
I.

98. Data: 2010-01-15 13:41:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 15-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

to historia tej grupy :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

99. Data: 2010-01-15 13:55:44

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 14:49, Ender <e...@n...net> wrote:

> Było kilka, ale ostatnia psycholog.
> W dodatku ruda i wredna, brr... nie cierpię takich.

> ENder

Ciekawe, Kominek w wywiadzie wyjawił
podobną preferencje swą.
___
Iza

100. Data: 2010-01-15 14:03:16

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 14:59, Ender <e...@n...net> wrote:

> Bo pewnie co w tym jest.
> Boja babcia mawia a:
> rudy, garbaty i kuternoga - jak dobry to aska od Boga.
> A aska powszechna raczej chyba nie jest.
> ENder

Czyli co: "fenomenalny", "inteligentny","boski",''unikalny'' pan
Kominek sie nam raczył
udzielać?
__
Iza