trochę mącenia z rana, jak smietana...

191. Data: 2010-01-17 17:53:21

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hivfen$nd0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A tak w ogóle - to myślisz tak, odkąd się dowiedziałeś, spod jakiego znaku
> jestem? ;)
>
> Ewa

Nie. Zaobserwowałem to wcześniej. Nawet Ci o tym napisałem otwartym
tekstem:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

192. Data: 2010-01-17 17:55:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> I jeszcze jedna istotna kwestia: w moim ~prywatnym oglądzie
> psychopatia może być zasocjowaną lub natywną cechą osobowści.
>
> Przykładem osobowości ze sasocjowaną psychopatią jest
> m.in. [kolejność nieprzypadkowa] Redart, Flyer, czy Dr uszasty,
> medea, zaś natywną - tnr, Alle-Szuja, czy niejaki PD, oraz
> Ninka-pierdol-Ninka i prawdopodobnie Hanka.

Za nie wymienienie czuję się co najmniej urażona

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmiechrzu

193. Data: 2010-01-17 17:57:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 15-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> to historia tej grupy :)

W dodatku dość ciekawa

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmiechrzu

194. Data: 2010-01-17 17:58:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 15-styczeń-10, gdy Hanka wymamrotał:

> heh, plus jakieś "edi" i inne tałatajstwa - nie było w zasadzie wątku i
> posta na który robak nie "musiał" odpowiedzieć - oczywiście wszystko to w
> ucieczce przed "cenzorami" usenetu.

Są tacy, co mają dużo do powiedzenia. I tacy, co mają coś do powiedzenia.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmiechrzu

195. Data: 2010-01-17 18:03:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 16-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> hmmm... to mnie się coś pomyliło, myślałem że jesteś programistą :)

Na temat informatyków i programistów mam swoją (popartą obserwacją) teorię.
Ale to ewentualnie później, bo na razie jestem zrypana jak koń po westernie.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

196. Data: 2010-01-17 18:06:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Na temat informatyków i programistów mam swoją (popartą obserwacją)
> teorię. Ale to ewentualnie później, bo na razie jestem zrypana jak koń po

Jaką, że spytam Qrczę grzecznie, póki co?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

197. Data: 2010-01-17 18:12:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Każdy przyzwoity mężczyzna jest lesbijką....
> Też mi nowość. MK

Tak jak każda normalna kobieta pedałem.

Qra, pedałka
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

198. Data: 2010-01-17 18:14:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 15-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> taaak, u nas też się ja śpiewało!
> i jeszcze o lisku, co chodził koło drogi i nie miał kończyn :)

Ja się wtedy zawsze zastanawiałam, jakim cudem on chodzi. Ten lisek.

Qra
--
jaka piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

199. Data: 2010-01-17 18:14:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>

> Są tacy, co mają dużo do powiedzenia.

Są.

> I tacy, co mają coś do powiedzenia.

Są.

I tacy/takie które nie mają nic do powiedzenia - a mówią. :)

Są.

> Qra
> --
> piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmiechrzu

Robakks
- -
"na razie jestem zrypany jak kobyła po westernie" :D

200. Data: 2010-01-17 18:16:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 15-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> ja tyrałem dziś cała noc, właśnie się obudziłem :)
> niezłe są takie nocne maratony - zielona herbata i paczka fajek.
> i świt za oknem, budzisz żonę i mówisz jej dobranoc :)

Ta... lubię maratony... jak już odpocznę. Dziś wieczorem jakoś chwilowo nie
lubię.

Qra, z perspektywami na podobne dwa tygodnie
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

CIEKAWE...
Do Aiszy.
Z SCP
HAITI