trochę mącenia z rana, jak smietana...

201. Data: 2010-01-17 18:17:55

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> Mam pytanko.
> Czy Ty Vilar jesteś psychologiem badz psychiatrą ?

Taką samą psychopatą jak niektóre inne tutaj.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

202. Data: 2010-01-17 18:20:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Popraw mnie, jak zle rozumem: przyjazn wg Ciebie oznacza zdrade (romans na
> boku)?

BTW w jakiś sposób to musi być przerażające zostać teapeutą przez łóżko.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

203. Data: 2010-01-17 18:25:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie czaję kontekstu. Czy ma to coś wspólnego z moim zbieżnym do Twojego
> postrzeganiem czegoś, czy tak w ogóle postanowiłaś mi tu dowalić?

Czy dni mnie nie było, a Wy już się... hm...

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

204. Data: 2010-01-17 18:26:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Czy to jakoś z tym poprzednim ma prawo współgrać?

Się dowiedział, że jesteś Baranem. Resztę sobie domalował.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

205. Data: 2010-01-17 18:29:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To chyba trochę taka legendarna postać, ale ja Kominka znam tylko z
> pośrednich przekazów, dlatego sama nie chciałam z tym porównaniem pierwsza
> wyskakiwać. Z tego co mi się jednak na jego temat rysuje, to był taki
> właśnie i nawet dużo pod tym względem gorszy od ciebie. Podobnie Bluzgacz
> (o którego cię też podejrzewałam). Taki typ, przedstawiciele "pokolenia
> bez przebaczenia" (tak je sobie nazywam).

Kominek był (jest) inteligentny. Na swój kominkowy sposób.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

206. Data: 2010-01-17 18:31:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Najwyraźniej twoje pojęcie o terapii jest nawet niezbyt ogólne?

> Nie, to był jednostkowy problem, z którym się zwróciłem
> i oczekiwałem obiecanego rozwiązania,
> a nie http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychoterapia_zorientow
ana_na_klienta
> Został rozwiązany, choć bardziej za pomocą chyba ślepego trafu niż pracy i
> zaangażowania psycholożki.
> ENder

Ja bym się domagała zwrotu kasy.

Qra

207. Data: 2010-01-17 18:43:22

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> "Qrczak" <q...@g...pl>

> Są.

> Są.

> I tacy/takie które nie mają nic do powiedzenia - a mówią. :)
>
> Są.

> Robakks
> - -
> "na razie jestem zrypany jak kobyła po westernie" :D

Chciałbym powiedzieć, że nie wiem co powiedzieć :(

Ed
- -
W gazecie były wydrukowane jakieś literki, ale nie czytałem.

208. Data: 2010-01-17 19:09:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Może byśmy się gdzieś we trójkę bujnęli jakąś windą ?

Do nieba.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

209. Data: 2010-01-17 19:13:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl>

> Są.

> Są.
>
> I tacy/takie które nie mają nic do powiedzenia - a mówią. :)

No ale to nie ja. Ja nie mówie. Ja piszę.

> Robakks
> - -
> "na razie jestem zrypany jak kobyła po westernie" :D

Ja bardziej.

Qra, koń, w westernie w roli prawie głównej
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

210. Data: 2010-01-17 19:21:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Za nie wymienienie czuję się co najmniej urażona

Może mieszkańcy kaefa nie biorą udziału w eliminacjach.

--
Pozdrawiam - Aicha (pominięta i obrażona takoż)

CIEKAWE...
Do Aiszy.
Z SCP
HAITI