trochę mącenia z rana, jak smietana...

261. Data: 2010-01-31 21:36:04

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jan 2010 20:38:12 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> (...)Ale jeśli ma faceta, to widać że jej umysł ze
> spokojem zajmuje się innymi sprawami.

Chyba bingo :-) //no ale wiesz, ja sądzę po sobie, ale też nie jestem CHYBA
typowa ;-PPP

> Po prostu ta część niej jest
> spełniona.

Drugie bingo.

> Inna wersja jest taka, że jeśli aktualnie gdzieś przebywa sama, ale
> widać po niej że czuje się bardzo niepewnie, że ma ochotę zniknąć, to ma
> faceta.

Z tym się nie identyfikuję... no ale ja to nie jestem chyba typowa, bo
generalnie nigdy nie chcę zniknąć, raczej się wszędzie wyróżniam (takie
zbieram opinie w realu, bo tu to sama wiem, jak jest, he he) - z facetem
czy bez, a obserwacji u innych kobiet nie robiłam.

> A ponieważ aktualnie go przy niej nie ma, to czuje się niemal
> jakby była sama nago pośród ludzi.

Czy ja wyglądam jak golas? O my Good! 3-)

;-)
--

Ikselka.

262. Data: 2010-01-31 21:43:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jan 2010 22:36:04 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> czy bez, a obserwacji u innych kobiet nie robiłam.

> Czy ja wyglądam jak golas? O my Good! 3-)

Miało być Goooooood :-)

> ;-)

j.w.

--

Ikselka.

263. Data: 2010-02-01 23:26:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty nawet nie wiesz o czym tu piszę. :)

--
CB

264. Data: 2010-02-01 23:34:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ to pewne, że co prawda jeszcze nie stałeś się np redartem,
ale pomimo, że jeszcze nie osiągnąłeś takiego celu, to zmierzasz
w tym kierunku.
I wykazujesz w tym niewąską determinację, choć czasem również
wahanie.

Zaufaj mi. ;)
To pewne.

265. Data: 2010-02-01 23:36:30

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ty nawet nie wiesz o czym tu piszę. :)

Przecież moja wypowiedź w tym kontekście miała być ironiczna.

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

266. Data: 2010-02-02 00:07:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad wszelką wątpliwość znaczna liczba osób wśród "trenerów"
nlp... itp to psychopaci.

267. Data: 2010-02-02 10:04:30

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ponad wszelką wątpliwość znaczna liczba osób wśród "trenerów"
> nlp... itp to psychopaci.

zgadzam się z tym

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

268. Data: 2010-02-02 10:27:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spodziewam się, że twoja praktyczna wiedza na temat psychopatii
już dziś dorównuje prawdopodobnie mojej.
Gorzej z teorią... i świadomością. ;)

--

> zgadzam się z tym

CIEKAWE...