trochę mącenia z rana, jak smietana...

251. Data: 2010-01-18 10:56:47

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> I pewnie byles obecny podczas porodow, nie? ;-)

Ja też byłam. A to naprawdę takie ważne?

Qra

252. Data: 2010-01-18 12:15:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 18-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> Stalker, płaczę na romansach i śmieję się z komedii :-)

w sumie dobrze, że nie odwrotnie :)

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

253. Data: 2010-01-18 13:07:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja też byłam. A to naprawdę takie ważne?

Pytasz jako facet z deficytami emocjonalnymi, czy bez?
I.

254. Data: 2010-01-18 14:08:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Pytasz jako facet z deficytami emocjonalnymi, czy bez?

Jako informatyk.

Qra

255. Data: 2010-01-18 19:02:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> E.R wiesz....tak sobie myśle, ze gdybym jakimś cudem
> mogła sie w tej chwili u Ciebie znaleźć, to wzięłabym
> swoją rączkę zacisnęła w piąstke...a tą piąstka "huknęła" bym
> Cię w plecy

Ode mnie też możesz ;)

> Kiedyś sie tak robiło z telewizorami lampowymi ... pomagało ;P

LOL :D

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

256. Data: 2010-01-18 21:44:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jan 2010 11:19:01 +0100, Stalker napisał(a):

> Oczywiście, że tak

A, to dlatego płaczesz na romansach...
--

Ikselka.

257. Data: 2010-01-31 17:38:14

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie. W żadnym razie.
>
> Statystycznie szacuje się, że "czyści" psychopaci stanowią 3-5%
> społeczeństwa.
>

> Niemniej wielu ludzi traktuje cechy osobowości psychopatycznej
> za coś zupełnie naturalnego w swoim otoczeniu, czy nawet
> wartościowego, a niektórzy nieprawdopodobnie fascynują się
> i utożsamiają się z psychopatią traktując ją jako pewien zasadniczy
> wzorzec do którego dążą w swoich działaniach, czy drogowskaz życiowy.
> [Notabene: np adamox.]

Pieprzysz :)
To, że staram się zrozumieć mechanizmy pewnych zjawisk i nauczyć się
dostrzegać zależności nie oznacza jeszcze, że w tym kierunku dążę.
Natomiast badam grunt i robię rozeznanie. Nieraz przedstawiam jakąś
kwestię tu na grupie z nieswojego punktu widzenia (lecz np znajomej mi
osoby), by zobaczyć z jakim odzewem się spotka. Nie musi wyrażać to
moich przekonań. A jakieś luźne rozkminki i hipotetyzowanie nie muszą
oznaczać wersji ostatecznej wg której żyję.
Czasem daje sobie spokój, jak przez ostatni miesiąc, kiedy w ogóle nie
zaglądałem na psp.
Czasem myślę, że gadanie o tym w ogóle nie ma sensu, a czasem brakuje mi
jakiegoś punktu odniesienia i miary wg której mogłbym coś/kogoś ocenić.
Ty takich prywatnych miar natworzyłeś sobie mnóstwo, dzięki czemu w
twoim oglądzie wszystko wydaje się być czytelne, jasne i przejrzyste.
Daje ci to podstawy do efektywnego kategoryzowania i selekcji ludzi, jak
i zjawisk. Więc masz porządek i spokój na swoim podwórku.
Mi tego spokoju i porządku brakuje, czasem z powodu braku wiedzy, a
czasem z braku wiary w siebie i to co czuję i wtedy potrzebuję
dodatkowych drogowskazów (choć mogą wcale nie być mi tak naprawdę
potrzebne).
Z jednej strony ignorancja i obojętność mnie przeraża, z drugiej wiedza
i rozkminianie nieuchronnie prowadzą do tego kategoryzowania (i jak
stwierdzić czy jest ono jedynie słuszne?). Może się okazać, że z dwóch
tych opcji lepiej już pozostać ignorantem, niż kimś, kto czepi się
jakiejś z jego punktu widzenia spójnej i właściwej teorii, na podstawie
której selekcjonuje ludzi i zjawiska, choć z obiektywnego punktu
widzenia całkowicie błędnej i niosącej zło.
Kto i jak ma ocenić co jest właściwe a co nie? I czy to jest w ogóle
możliwe? Czy nie jest tak że każdy kto głosi "prawdę" w każdym przypadku
jest samozwańcem?

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

258. Data: 2010-01-31 17:53:02

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Np psychopaci nigdy nie nawiązują relacji ze swoimi ofiarami
> spontanicznie, lecz uważnie obserwują swoje ofiary zanim zdecydują
> się na podjęcie swojej z nimi gry, przy czym niektórzy psychopaci
> są tak bardzo pewni swojej dużej przewagi nad otoczeniem, że
> czasem łamią tę zasadę.

To ja tak mam, kiedy widzę ładną dziewczynę.
Muszę ją chwilę poobserwować zanim podejdę. Fajnie kiedy mogę usłyszeć
wcześniej jaki ma głos i jak się wypowiada. Wystarczy jedno zdanie.
Staram się wyczuć czy ma chłopa, czy nie, to z reguły widać.
No i szereg innych szybkich oszacowań na podstawie ktorych podejmuję
dwie decyzje:
a) czy jestem nią faktycznie zainteresowany
b) czy będę mile widziany.

Chociaż kumpel mi ostatnio orzekł, że odpowiedź na punkt b) jest moją
odpowiedzią. Więc... będę mile widziany, jeśli będę wierzył w to, że
jestem mile widziany.
Ale jakoś nie trzyma się to kupy.. dajmy na to.. stary pryk ktory
zaczepia 20-parolatkę i truje jej o drugiej wojnie przez pol godziny
czuje się bardzo mile widziany.

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

259. Data: 2010-01-31 17:55:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jan 2010 18:53:02 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Staram się wyczuć czy ma chłopa, czy nie, to z reguły widać.

Strzela oczami - nie ma chłopa; a jak nie strzela - to ma? czy odwrotnie?
He he :-)
--

Ikselka.

260. Data: 2010-01-31 19:38:12

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Strzela oczami - nie ma chłopa; a jak nie strzela - to ma? czy odwrotnie?
> He he :-)

Nie, nie umiem tego tak ująć.
patrzysz na nią i jakby.. widać to w jej zachowaniu.
Nie potrafie określić swojej skuteczności w ocenianiu tego bo nie
robiłem statystyk. Ale jeśli ma faceta, to widać że jej umysł ze
spokojem zajmuje się innymi sprawami. Po prostu ta część niej jest
spełniona.
Inna wersja jest taka, że jeśli aktualnie gdzieś przebywa sama, ale
widać po niej że czuje się bardzo niepewnie, że ma ochotę zniknąć, to ma
faceta. A ponieważ aktualnie go przy niej nie ma, to czuje się niemal
jakby była sama nago pośród ludzi.

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

CIEKAWE...
Do Aiszy.
Z SCP
HAITI