trochę mącenia z rana, jak smietana...

241. Data: 2010-01-18 08:10:08

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

>>> hmmm... to mnie się coś pomyliło, myślałem że jesteś programistą :)

> no to daj se siana.

A ja sie tylko wetnę, że się nie zaliczam do deficytów...

Stalker, płaczę na romansach i śmieję się z komedii :-)

242. Data: 2010-01-18 08:22:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> O sumę (chyba, że są jeszcze jakieś nie należące do dwóch
> powyższych zbiorów <właśnie wskakuję na minę :D>).
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Napisz mi Aicho czy Twoim zdaniem mam rację głosząc taką tezę:
"Głównym powodem dla którego ludzie listy (posty) piszą
jest potrzeba drugiego człowieka." /Robakks/
Człowiek bez drugiego człowieka popada w obłęd alienacji.
Są 3 sWery osobowości człowieczej więc i 3 rodzaje potrzeb:
1. sWera intelektualna: piszę aby czegoś się dowiedzieć lub
przekazać swoją wiedzę. To sWera TREŚCI przekazu = informacji,
która uświadomiona staje się konkretną wiadomością.
2. sWera emocjonalna: piszę aby wyrazić to co czuję. To sWera
FORMY, skojarzeń, dwuznaczności, niedomówień, personalnych
relacji, także żartu i zabawy - skutkująca nastawieniem do drugiej
osoby/osób przyjaznym lub wrogim.
3. sWera seksualna: piszę dla podniety erotycznej własnej i rozmówcy.
Treść i forma jest drugorzędna. Język tej sWery jest dosadny i
bezwstydny.
Potrzeby 2 i 3 sWery często znajdują swój dalszy ciąg w kontaktach
emailowych i spotkaniach w realu. Zawiązują się przyjaźnie i pary

* * *
Pytasz mnie, czy ja oceniam własne listy jako sensowne i czy
wszystko co piszę ma sens. Odpowiem Ci tak: Preferuję kontakty
sWery pierwszej, a więc intelektualnej. W moich wypowiedziach
jest zamysł, werbalizacja myśli i konkretna treść, którą gdy jest taka
wola rozmówcy - uzasadniam, rozijam i objaśniam.
Moim zdaniem każda wypowiedź nie tylko moja ma swój SENS,
który jednak trzeba dopiero odkrywać. Dotyczy to także postów Qry,
a moje pytanie:
"Naprawdę to wszystko czytasz i nic Ci się nie dzieje??? ;-) "
pytanie zakończone mrugnięciem oka w uśmiechu, bynajmniej
nie było przytykiem - lecz próbą kontaktu sWery drugiej:
"Chcę się trochę z Tobą poczubić, bo Cię lubię"
To była zaczepka. ;D
PS. Czy wskoczyłaś na minę, czy coś się dowiedziałaś - oceń sama. ;p
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

243. Data: 2010-01-18 08:29:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Pierwsze elementy pominęłabym, bo są nieistotne dla problemu.
> A może ja nie mam rodziny.
> Nikogo.
> Bo w ogóle to jestem samotnym
> prostym
> botem.
>
> Qrobot

Nie jesteś samotnym prostym botem - bo masz mnie.
Mnie poświęcasz swój czas pisząc do mnie
i mnie sprawiasz radość swoją wirtualną obecmością.
Dla Ciebie to może być za mało, ale dla mnie to więcej znaczy
niż pieniądze. :-)
Ed

244. Data: 2010-01-18 08:44:02

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 09:22, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> [...]
> Potrzeby 2 i 3 sWery często znajdują swój dalszy ciąg w kontaktach
> emailowych i spotkaniach w realu. Zawiązują się przyjaźnie i pary

___
E.R wiesz....tak sobie myśle, ze gdybym jakimś cudem
mogła sie w tej chwili u Ciebie znaleźć, to wzięłabym
swoją rączkę zacisnęła w piąstke...a tą piąstka "huknęła" bym
Cię w plecy...bo zdaje sie "płyta" Ci sie zacięła i ciągle to samo
piszesz. ;)
Kiedyś sie tak robiło z telewizorami lampowymi ... pomagało ;P
___
Iza

245. Data: 2010-01-18 08:59:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
n.googlegroups.com...

> [...]
> piszesz. ;)
> Kiedyś sie tak robiło z telewizorami lampowymi ... pomagało ;P

hahaha ;)***
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
Ciekawe komu by się najpierw znudziło ;DDD
PS.
O 10:00 otwierają sklep przemysłowy, więc wyłączam kompa i biorę
się do roboty, bo zaczęło mi kapać z termy gazowej w kuchni,
musiałem wyłączyć dopływ wody i nie miałbym w czym garów
poumywać i w czym ugotować obiadku dla rodzinki.
narka Izko niedobra ;D
Jeszcze wrócę to "pagadim zajac" ;*

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

246. Data: 2010-01-18 09:23:43

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@f...googlegroups.com...

> hahaha ;)***
> Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
> Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
> Ty mnie w plecy - ja Ci buzi :)
> Ciekawe komu by się najpierw znudziło ;DDD

Hmm.. zależy w co byś mnie buziakał..bo jak
w rękę...to mogłaby Ci siniaka na plecach nabić ;))
Zdaje się wierzch ręki ma chyba za mało istotnych receptorów
na szybkie udobruchanie ;)

> [...]
> musiałem wyłączyć dopływ wody i nie miałbym w czym garów
> poumywać i w czym ugotować obiadku dla rodzinki.

Widze u Ciebie rolki rodzinne sie przewartościowały.
Ty jesteś kurakiem domowym a żona spodnie nosi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fnZoaDNelw4

> narka Izko niedobra ;D
> Jeszcze wrócę to "pagadim zajac" ;*

O i już na starcie postawiłeś sie na przegranej pozycji, bo w bajkach
wilk zawsze przegrywa ;)))
___
Iza

247. Data: 2010-01-18 09:30:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> A ja sie tylko wetnę, że się nie zaliczam do deficytów...
>
> Stalker, płaczę na romansach i śmieję się z komedii :-)

Nie oszukujmy się, bracie... jesteś jakiś nienormalny! Ale za to jakże tu
pasujesz!!

Qra

248. Data: 2010-01-18 10:08:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Wszak wszystkie kobiety, dla których zdradza się swoje TŻ tak mają :-)
>
> Wystarczy, że wysłucha, że żona nie rozumie... i już psycholożka :-)

Takie, co podobnych rzeczy wysluchuja, inaczej sie nazywa...
Tylko, prosze, bez prostych przelozen. ;-)
I.

249. Data: 2010-01-18 10:12:28

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A ja sie tylko wetnę, że się nie zaliczam do deficytów...
>
> Stalker, płaczę na romansach i śmieję się z komedii :-)

I pewnie byles obecny podczas porodow, nie? ;-)
I. (masz emocjonalnego sobowtora)

250. Data: 2010-01-18 10:19:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> I pewnie byles obecny podczas porodow, nie? ;-)

Oczywiście, że tak

Stalker

CIEKAWE...
Do Aiszy.