Re: Romans - dobre praktyki?

121. Data: 2010-01-14 11:14:41

Temat: Re: EOT Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

E tam radzic....

To z czym musiałam sobie poradzić to akceptacja.
Łatwo akceptuje się osoby poukładane itd.
Innych trudniej.
A najtrudniej akceptuje się pewne skrajności. I to było coś czego nauczyłam
się na Tobie.
W sumie dzieki.
MK

122. Data: 2010-01-14 11:37:16

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że pisałem kwestiach o romansu ludzi do ludzi,
> a nie o squrwieniu do świętojebliwych moralizatorów.
> Czy czujesz tą subtelną różnicę? ;-)
> ENder
>
> --
> Dobra, nie wysilaj się już.
> EOT

Pisałeś o skurwieniu - siebie.

123. Data: 2010-01-14 13:07:25

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 10:52, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Nie martw się Iza,
> takich idiotek i głąbów (nawet z wysokim IQ) na pęczki.
> Jeden właśnie skrobie do Ciebie :-),
> MK

O widzisz, coś mi się wydaje....tz chyba dopiero załapałam, że
mi rowniez imutujesz "moralność ENdera"....czy tak?
Tak dla ścisłości chciałabym wiedzieć.
Zwykle nie potrafie czytac miedzy wierszami.
___
Iza

124. Data: 2010-01-14 13:13:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W życiu!
Nawet mi to do głowy nie przyszło. MK

k.googlegroups.com...

125. Data: 2010-01-14 13:20:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudniej poradzić ci jest ze sobą,
Ze sobą poradziłam sobie już dwano temu. Lubię się, czasami nawet za bardzo.
I nie zamierzam tego zmieniać.

> ponieważ w moim życiu priorytetowe są trochę inne wartości niż w twoim,
> czy na pewno gorsze, to zależy od kontekstu i tu sprawa mogłaby być
> dyskusyjna.
Tu się zgodzę.
Każde z nas jest inne. Ale nie jest to kwestia wartościowania.
Kiedyś spotkałam ładne określenie "innych półek".

> Ale moje wartości można nazwać spokojnie, niewulgarnie i o nich
> porozmawiać, jak dorośli ludzie, bo przecież są one ludzkie,
> zamiast nazywać mnie skurwielem i podsrywać w postach do innych.
I widzisz. You get what you give.
Zachowujesz się jak gówniarz, jesteś traktowany jak gówniarz.
Zachowujesz się jak Człowiek, jesteś traktowany jak Człowiek.

> Być może obleję swój egzamin z życia
Co do twojego egzaminu z życia, to z czystego szacunku do każdego człowieka:
nie mój problem.

> ale ty do swojego egzaminu z > dorosłości, nie powinnaś nawet podchodzić,
> jak większość tutaj.
To z kolei zupełnie nie Twój problem.

> To co wyprawiasz w swoim łóżku, domu czy życiu, to mnie nie obchodzi,
> co nie znaczy, że jak chcesz, to nie będę potrafił o tym z tobą
> porozmawiać, co z kolei nie znaczy, że mam prawo ciebie na tej podstawie
> oceniać.
Zgadzam się.

> W mojej dotychczasowej rozmowie szło tylko głównie o ocenę.

> Najpierw wy mnie, a potem ja was idiotami.
Wręcz przeciwnie Szanowny Panie, wręcz przeciwnie.

> hmm... chyba faktycznie tu nie pasuję.
A to już musisz sam ocenić.
Jeśli Cię bawi, coś ci daje pisanie tu - zostań.
Ty się nauczysz czegoś od nas/na nas. My nauczymy się czegoś od Ciebie/na
Tobie.
Nic mi do tego.

> ENder
MK

126. Data: 2010-01-14 13:32:29

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 14:13, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> W yciu!
> Nawet mi to do g owy nie przysz o. MK
>
> U ytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:46614bfc-7b5a-4b6e-a93e-d646408171b2@j19g2000
yqk.googlegroups.com...

> O widzisz, co mi si wydaje....tz chyba dopiero za apa am, e
> mi rowniez imutujesz "moralno ENdera"....czy tak?
> Tak dla cis o ci chcia abym wiedzie .
> Zwykle nie potrafie czytac miedzy wierszami.
> ___
> Iza

Jednakże gwoli wyjaśnienia.
Jeśli pod wpływem moich poglądów na w/w temat, ktoś sie
na mnie "wyżyje" bo gdzieś tam "moja moralność" dotknęła go w
sumienie, to doprawdy nic nie jestem w sanie zrobić.
Uczciwie przedstawiam swoje stanowisko
w danej kwestii i nie interesi mnie zanadto czy to
komuś staje kołkiem w gardle, czy nie. Wiadomo, każdy ma swoje racje.
Jeśli załóżmy ktoś tu, po moich
słowach, poczuł się ugodzony moją "moherową moralizatornią" to jego
problem, bo ja nie miałam i nie ma w panach nikomu niczego wytykać
ani agresywnie narzucać osobistych przeświadczeń. Zwyczajnie wyrażam
opinie a opinie
nie zawsze musza sie zgadzać. Także proponuję nie skakać sobie do
gardeł w sposób bardziej lub mniej zawoalowany, z powodu niezgodności
w danej tematyce. Jeśli już, to rzeczowo i jasno podyskutować ;))
___
Iza

127. Data: 2010-01-14 13:36:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z przyjemnością.
Jeśli jest to tylko mozliwe.
MK

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

128. Data: 2010-01-14 15:27:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A nie pochwaliłaś dziewczyny globa,
> że jemu jeszcze babci do łóżka nie sprowadziła, tylko matkę?
> Nie ma to jak dyskusja z pelikanami, które wszystko łykną :-))

A nie zauważyłeś, że to dla tej dyskusji właściwie nie ma najmniejszego
znaczenia, kogo przyprowadziła, ani nawet - czy w ogóle przyprowadziła?
Dla mnie istotne jest to, co glob napisał o związku i jego otoczce,
czytaj: namiastce.
Ty nie potrafisz tworzyć związku, więc twoja pani doktor prędzej czy
później sprzeda ci kopa w tyłek. I co gorsza - nie wystawi ci żadnej
recepty.

Ewa

129. Data: 2010-01-14 15:32:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> W życiu!
> Nawet mi to do głowy nie przyszło. MK

To trzeba było użyć "czołgu"! A Ty tu takie wyrafinowane figury
stosujesz. ;)

Ewa

130. Data: 2010-01-14 15:36:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie che mi się w ogóle dyskutować o takich pierdołach,
> ale dla twojej naiwnej wiadomości wiedz,
> że kiedyś prawdopodobnie byłem zakochany, jako szczeniak
> i to był największy koszmar w moim życiu.

No i to wiele wyjaśnia. W takim razie dobrą ścieżkę sobie obrałeś!
Popracuj jeszcze tylko nad realizacją i nie wkręcaj w takie życie
normalnych ludzi, dla których miłość jest pozytywnym uczuciem (mam tu na
myśli twoją TŻ, która prawdopodobnie jest normalna).
Pewnie wiesz, gdzie szukać dla siebie kobiety.

Ewa

Re: Top Hits 01/2010 psp - NOWOŚCI
Re: dla Vilar i Kobietek :-)
Re: dla Vilar i Kobietek :-)