Romans internetowy

41. Data: 2007-11-27 18:20:50

Temat: Re: Sukces!!! :-)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Cieszy mnie to, iz dostrzegasz swoje zapedy a nie to ze po prostu do
> damy w ogole ci nie po drodze.
> Do wspominanej do znudzenia Dulskiej - blisko, przescignelas ja nawet.

No i widzisz - doprowadziłam cię do ostateczności: ani k..., a ni ch...,
ani nawet marnej c...!
To się nazywa sukces pedagogiczny :-DDD

Tym samym kończę pracę nad tobą.
Nie myślałam, że nastąpi to tak szybko, no a ponieważ założyłam się z
paroma osobami, to właśnie wysyłam im linki :-)
Pozdrawiam - na koniec :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

42. Data: 2007-11-27 18:28:45

Temat: Re: Romans internetowy
Od: "Marzena" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote:

> A poważnie: chyba wiesz, że "czucie się dobrze" w tym układzie jest raczej
> mało wykonalne?

Myślę, że jest wykonalne, choć niektóre kobiety są zbyt emocjonalne ;-).

43. Data: 2007-11-27 18:35:57

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):

> Myślę, że jest wykonalne, choć niektóre kobiety są zbyt emocjonalne ;-).

To chyba ja ;-)

44. Data: 2007-11-27 18:45:28

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 18:14, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Marzena" <f...@U...onet.pl> wrote in message

> Ty kretynko do potegi.
> Doradz jej jeszcze, zeby z usmiechem na ustach przyjmowala ponizanie i
> strzaly w ryj, lacznie ze zlamanym nosem.
> Najlepiej niech pozwoli na to, zeby ja ktos pojechal na dwa baty, tak z 3
> lata i powinno wszystko wrocic do normy.

I Ty nie masz Kobiety? Marnujesz sie, normalnie, marnujesz sie.

Pozdrawiam :)
Fragile

45. Data: 2007-11-27 20:06:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Nie myślałam, że nastąpi to tak szybko, no a ponieważ założyłam się z
> paroma osobami, to właśnie wysyłam im linki :-)

Znowu masz urojenia, znowu pierdolisz od rzeczy.
To ze nie uzywam tak czesto wulgaryzmow wynika po pierwsze ze zwrocenia mi
uwagi przez Tren Ra, ktory stwierdzil ze go to razi.
Szanuje stalych grupowiczow, ktorzy tu byli juz wtedy, kiedy ty jeszcze na
ksiedza zorro mowilas. I tym sie roznimy: mi ktos zwroci uwage i sie
potrafie dostosowac, tobie ktos cos powie i sie pienisz, bo zazwyczaj trafi
na czule punkty twojego nedznego jestestwa i wtedy zaczynasz jazgolic i
pierdolic od rzeczy - co trwa od momentu jak sie tu pojawilas.
Po drugie, stwierdzilem, ze jestes tak ograniczona, ze gdy nazywam ciebie
szmata, wywloka, czy pizda (co jest prawda), to ty sie smiejesz, bo w
uposledzonym lbie odbierasz to jako komplement. Twoje dzialania nie maja nic
do rzeczy, juz ci tlumaczylem tepoto, ze jestes usenetowym szambem, a szamba
tak jak w rzeczywistosci zawsze istnieja, choc kazdy ich sie trzyma z
daleka, no moze poza naszym niedoszlym szlachetka, a obecnym kmiotem
pansravista.
Te linki to wsadz sobie w pizde, ale to dopiero jak okres Ci sie skonczy i
przestaniesz przeciekac zostawiajac za soba slady jak slimak.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

46. Data: 2007-11-27 20:13:26

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

>I Ty nie masz Kobiety? Marnujesz sie, normalnie, marnujesz sie.

Nie drwij Fra.

47. Data: 2007-11-27 20:53:13

Od: "Marzena" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> [...]
> Te linki to wsadz sobie w pizde, ale to dopiero jak okres Ci sie skonczy i
> przestaniesz przeciekac zostawiajac za soba slady jak slimak.

Przyjacielu, za takie zachowanie możesz być pociągnięty do odpowiedzialności
karnej i/lub pozbawiony dostępu do grup dyskusyjnych (a...@a...net).
Po przyjacielsku radzę trochę się stopować.

48. Data: 2007-11-27 21:25:25

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 21:13, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> Nie drwij Fra.

Nie drwie.

--
Fragile

49. Data: 2007-11-28 03:21:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjacielu, za takie zachowanie możesz być pociągnięty do
> odpowiedzialności karnej i/lub pozbawiony dostępu do grup dyskusyjnych
> (a...@a...net). Po przyjacielsku radzę trochę się stopować.

Spakowalem sie wlasnie i z niecierpliwoscia oczekuje pobudki o 6 rano, ktora
zaserwuja mi goscie w kominiarkach.

50. Data: 2007-11-28 03:22:31

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
g.googlegroups.com...

> Nie drwie.

Nie mam czasu na kobiete.
Sa na razie wazniejsze rzeczy.
Uczuciowo jestem jakby to powiedziec... wylaczony.
--

Re: Odruchy
Materiały praca magisterska
brak tesknoty