Ropa w migdalkach

1. Data: 2003-03-10 21:45:59

Temat: Ropa w migdalkach
Od: "Beata" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moim problemem jest ropa na migdalkach. Mam to przynajmniej od lata, ale moze
juz wczesniej. Co tydzien chodze do pani laryngolog,a ona mi ta rope
wygniata. Leczylam sie rowniez antybiotykiem, przez trzy tygodnie dostawalam
Ospen. Sama juz nie wiem, czy takie leczenie jest dobre? Czy w tej chwili juz
nie robi sie wymazow z gardla, zeby dowiedziec sie jaka to jest bakteria? A
moze ja zle mysle i to z bakteriami nie ma nic wspolnego? Co powinnam robic,
zeby wyleczyc migdalki? Do tego jeszcze mam gruby, bialy nalot na jezyku
ktory rowniez przeszkadza. Bardzo prosze o wasze opinie.
Pozdrawiam:
Beata.

2. Data: 2003-03-11 09:08:55

Temat: Re: Ropa w migdalkach
Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> moim problemem jest ropa na migdalkach. >

Mam ten sam problem tyle że sama sobie ta ropę wyduszam. A pani laryngolog
powiedziała że taka moja uroda !!!!

Pozdrawiam
Pata

3. Data: 2003-03-11 10:18:29

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pata wrote:

> Mam ten sam problem tyle że sama sobie ta ropę wyduszam.

A jak ją sama "wyduszasz" jeżeli można wiedzieć?

Ania

4. Data: 2003-03-11 10:47:49

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patyczkami do czyszczenia uszu :-( Naciskam migdał obok "czopa ropnego" (one
są takie twarde) i cisnę patyczkiem w jego stronę strajac się go tak jakby
'poważyć" i jak jest już dość duży to poprostu wyskakuje, a jak jeszcze za
mały to czekam kilka dni i znowu próbuję. Ja mam po licznych anginach takie
nisze w migdałach i tam zbierają sie te "czopy ropne"

Pata

5. Data: 2003-03-11 10:56:56

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pata wrote:
> [...]
> strajac się go tak jakby 'poważyć" i jak jest już dość duży to
> poprostu wyskakuje, a jak jeszcze za mały to czekam kilka dni i znowu

Jesteś b. odważna, to chyba b. boli.
A lekarka nie ma nic przeciwko temu?

Ania

6. Data: 2003-03-11 11:11:01

Temat: Odp: Ropa w migdalkach
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pata <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4kf00$h0l$...@k...task.gda.pl...
> Ja mam po licznych anginach takie nisze w migdałach i tam zbierają sie te
"czopy ropne"

> --

Też mam takie nisze w migdałkach, ale na szczęście nie zbiera mi się ropa.
Czy u Ciebie też są przez to migdałki cały czas czerwone, podrażnione?
Mariola

7. Data: 2003-03-11 11:43:08

Od: "Stanowisko 72 - sala duża KZIS AM Poznań" <k...@m...am.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4j12n$6g$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> zeby wyleczyc migdalki? Do tego jeszcze mam gruby, bialy nalot na jezyku
> ktory rowniez przeszkadza. Bardzo prosze o wasze opinie.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Na twoim miejscu poszedłbym do innego laryngologa, bo wygląda mi to
na konowalstwo.
A biały nalot to imho pleśniawka (czyli grzybica) po antybiotyku. Też
skonsultuj się z lekarzem.

8. Data: 2003-03-11 11:44:17

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie masz ASO?
Czemu ci sie zbiera ta ropa? Ciagle wyciskanie nic nie da. Zbadaj dokladnie
co to za bakterie. Tymczasem mozna plukac gardlo woda z sola.
Moze trzeba wyciac te migdaly, jesli juz nic nie pomaga.

--
Wise Man
#GG: 3226283

9. Data: 2003-03-11 12:14:34

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> Jesteś b. odważna, to chyba b. boli.

Nie, raczej nie, ale jest nieprzyjemne bo pojawia sie odruch wymiotny.

> A lekarka nie ma nic przeciwko temu?

Sama mi to zaleciła.

Pozdrawiam
Pata

10. Data: 2003-03-11 12:15:22

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Też mam takie nisze w migdałkach, ale na szczęście nie zbiera mi się ropa.
> Czy u Ciebie też są przez to migdałki cały czas czerwone, podrażnione?
> Mariola

Niestety tak.

Pozdrawiam
Pata