Migotanie przedsionków po CABG

1. Data: 2003-03-10 21:20:25

Temat: Migotanie przedsionków po CABG
Od: "Filippo" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam wszystkich!!!
Mój wujek ma napadowe migotanie przedsionkow,jest 2 lata po cabg,obecnie
jest umiarowiony.Lekarz zapisal mu polfenon -bierze go juz 1 mc ale
strasznie zle go toleruje.Wujek jest pozatym zdrowy :) ma 68lat.W zwiazku z
tym mam pytanie:
1.Czy moze przestac brac polfenon i zaczac np betaloc ZOK.
2.Czy ew.cos innego?
3.czy polfenon mozna odstawic od razu czy stopniowo?

Z gory dziekuje za odpowiedz!

2. Data: 2003-03-10 21:38:51

Temat: Re: Migotanie przedsionków po CABG
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, Filippo wrote:

> 1.Czy moze przestac brac polfenon i zaczac np betaloc ZOK.

powinien to ocenic lekarz i podjac decyzje

> 2.Czy ew.cos innego?

byc moze - np. sotalol ale bez badania przeciez nie
da sie takiej decyzji podjac

> 3.czy polfenon mozna odstawic od razu czy stopniowo?

z tego co wiem mozna od razu ale jesli jest taka potrzeba
odstawienia ale warto o to zapytac kardiologa

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz