Ropa w nodze

1. Data: 2003-01-17 17:45:02

Temat: Ropa w nodze
Od: r...@s...wp.pl (Radamenes) szukaj wiadomości tego autora

Kto mógłby mnie poratować informacją, "co można zaaplikować domowym sposobem na
gojącą się ranę, żeby wyciągnąć ropę z nogi"?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
--
Radamenes

Kto już nie kocha i nie błądzi, ten niech się da pogrzebać.

2. Data: 2003-01-17 18:04:28

Temat: Re: Ropa w nodze
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radamenes wrote:
> Kto mógłby mnie poratować informacją, "co można zaaplikować domowym
> sposobem na gojącą się ranę, żeby wyciągnąć ropę z nogi"?
> Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Maść ichtiolowa (wydaje się bez recepty lekarskiej).

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-01-17 19:10:46

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Glowacki w wiadomości <b09gkk$7im$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Maść ichtiolowa (wydaje się bez recepty lekarskiej).

A może lepiej zrezygnować z domowych sposobów i wybrać się do lekarza -
po co ma się paprać?

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

4. Data: 2003-01-18 11:49:24

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> napisał/a

> A może lepiej zrezygnować z domowych sposobów i wybrać się do lekarza -
> po co ma się paprać?

Jak to po co? Po to, żeby za tydzień kolega zapytał na psm jak domowym
sposobem leczyć ropowicę lub zapalenie kości.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

5. Data: 2003-01-18 13:15:18

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radamenes" <r...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> Kto mógłby mnie poratować informacją, "co można zaaplikować domowym
sposobem na
> gojącą się ranę, żeby wyciągnąć ropę z nogi"?
> Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

moja sugestia jest taka - powinien obejrzeć to chirurg i tyle

Tichy

6. Data: 2003-01-19 19:04:16

Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto mógłby mnie poratować informacją, "co można zaaplikować domowym
sposobem na
> gojącą się ranę, żeby wyciągnąć ropę z nogi"?
> Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Jak noga chora to do doktora :-).
Tak powaznie to porzednicy maja racje. Niech to obejrzy lekarz jak nie
chcesz miec wiekszych problemow.

--
Zdrowia życzę :)
Łukasz