Rośliny na bardzo suchą glebę

21. Data: 2002-08-11 17:39:31

Temat: Re: Rośliny na bardzo suchą glebę
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rokitnik. Warto zatroszczy? si? o ro?liny w obu p?ciach.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
> Podpis Pozdrawiam Katula z tego maila lutowego KM wyciął a mimo to nie
> zapamiętał że z Katulą miał do czynienia.
> A może poprostu zaczepia?
> BoGusław

Chyba zaczepia...
Krzysztof w ogóle chyba dość zaczepny jest...;-)

Jack

22. Data: 2002-08-12 07:03:54

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katula <k...@w...pl> wrote in news:3D535E8E.3000705@wp.pl:

> Witam
> Bardzo Was prosze o rady na tem roslin, które w miarę dobrze zradziłyby
> sobie w pustynnych warunkach jakie panują w moim ogrodzie. Mieszkam na
> zachodzie Polski

Piasek kwasny, czy zasadowy?
A interesuja Cie tylko zdrewniale, czy zielne tez?
Bo tych jest calkiem sporo i to na oba podloza :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

23. Data: 2002-08-12 10:42:45

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik w...@p...onet.pl z adresu
<w...@p...onet.pl> napisał:
> Chyba zaczepia...
> Krzysztof w ogóle chyba dość zaczepny jest...;-)

Może pracował na kolei przy zaczepianiu wagonów?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

24. Data: 2002-08-12 10:51:39

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Bogusław Bielawski z adresu <l...@p...onet.pl> napisał:
>Podpis Pozdrawiam Katula z tego maila lutowego KM wyciął a mimo to nie
zapamiętał że z Katulą miał do czynienia.

Odpowiadając, bardziej interesuje mnie problem niz osoba. Tym bardziej gdy
brak osoby, a reprezentuje ją jakiś dziwaczny zlepek liter.
Nie mogę przecież pamietać wszystkich liter z calego alfabetu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2002-08-12 10:53:45

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Bogusław Bielawski z adresu <l...@p...onet.pl> napisał:
>Podpis Pozdrawiam Katula z tego maila lutowego KM wyciął a mimo to nie
zapamiętał że z Katulą miał do czynienia.

Odpowiadając, bardziej interesuje mnie problem niż osoba której nie znam i
która ukrywając się nie chce być poznana.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

26. Data: 2002-08-12 16:10:43

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katula" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za Wasze rady dla mnie.
> Gdybyście chcieli podac jeszcze jakieś nazwy roslin -ewentualnych
> kandydatów do mojego ogrodu. Interesują mnie nie tylko drzewa i krzewy,
> ale także byliny.

Wiesz u mnie najlepiej radzą sobie graby i róże Rosa rugosa.
Prawie wcale ich nie podlewam- tych róż oczywiście.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

27. Data: 2002-08-12 18:48:15

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message news:aj8nv3$fn5$6@news.tpi.pl...

> Wiesz u mnie najlepiej radzą sobie graby i róże Rosa rugosa.
> Prawie wcale ich nie podlewam- tych róż oczywiście.

Moje rugosy co roku czesciowo schna. Prawde mowiac nie wiem, czy
jest to wynik suszy, czy po prostu taki ich cykl rozwojowy. W kazdym razie
wyglada to pieknie wiosna, a zalosnie jesienia - tak okolo polowa pedow
jest zeschnieta i trzeba je wyciac (scislej, chce je wyciac).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2002-08-12 20:27:02

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze przypomiałem sobie o niezniszczalnym kolcowoju (Lycium barbarum)
Jeden egz. o którym zapomiałem stał w 2 -litrowym pojemniku bez podlewania
przez 2 lata w jakims zakatku ogrodu - kiedy sobie o nim przypomiałem jeszcze
żył - teraz po reanimacji (podlewanie) znów jest okazałym krzewem
Ale nie wiem czy o to Ci chodzi Katula bo to raczej roslina do zasłaniania
śmietników niż do ozdoby w ogrodzie
Choć pewiem mój znajomy - architekt krajobrazu robiący ekstrawagancki projekty
dość często go wykorzystuje w ogrodach na dachach lub przy kompozycjach gdzie
nie ma dostępu dla pielęgnacji...

jack

29. Data: 2002-08-12 21:44:36

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <n...@n...nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> Susze wystepuja okresowo i niekoniecznie musza byc skutkiem duzych
> zmian klimatycznych. Czterdziesci lat temu zwalano wszystkie wahania
> pogodowe na "atomy", czyli proby z bronia atomowa. Teraz na globalne
> ocieplenie. A jak popatrzec na statystyki, to nic nowego.

Jakieś 1100 lat temu, za czasów Mieszka The First, tereny obecnych tzw. Ziem
Odzyskanych słynęły z doskonale rodzących winnic, klimat zatacza koła bez
względu na koła historii i techniki.

Pozdrawiam
p...@r...pl

30. Data: 2002-08-12 22:38:01

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglada to pieknie wiosna, a zalosnie jesienia - tak okolo polowa pedow
> jest zeschnieta i trzeba je wyciac (scislej, chce je wyciac).

Musze powiedzieć że właściwie mnie pocieszyłeś. Mój drugi sezon z rugosą i i
druga jesień z usychającymi pędami. Jestem zatym ze one tak mają. no bo
przecież nie bedę podlewać tych "róz rugos".
BoGusław

Radermachera
Pepino
co z tymi marketami?