Rośliny transgeniczne - szkodliwe?

1. Data: 2001-10-12 11:41:28

Temat: Rośliny transgeniczne - szkodliwe?
Od: "Ola Makówka" <O...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pisze do Was po raz pierwszy i od razu mam pytanie :-)
Ostatnio kolezanka uswiadamiala mi, ze zjadamy coraz wiecej roslin-mutantow
(transgenicznych=genetycznie modyfikowanych). Troszke sie zmartwilam:-(((
Powiedzcie prosze, czy to prawda? Jesli tak, to w jaki sposob moga one wplynac
na moje zdowie, czy sa bezpieczne? Jesli szkodza, to jak sie przed nimi
ustrzec? Skad mam wiedziec, czy to co kupuje jest bezpieczne?
Pozdrawiam,
Oma
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

2. Data: 2001-10-13 08:13:54

Temat: Re: Rośliny transgeniczne - szkodliwe?
Od: "Ludwika" <f...@b...ea> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Makówka" <O...@s...pl> napisał w wiadomości

Jesli szkodza, to jak sie przed nimi
> ustrzec? Skad mam wiedziec, czy to co kupuje jest bezpieczne?

kupuj owoce i warzywa od polskiego rolnika a nie w supermarkecie

Tablice dla daltonistow...
proszę o pomoc
afty HELP BO BOLI
usta
Czy można zareklamować dobór okularów przez okulistę