Rosss...puda :-)

71. Data: 2007-03-14 20:21:47

Temat: Re: Rosss...puda :-)
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> Chrześcijańska.
> Księga Rodzaju:

[...]

Zapomniał o roślinach. No i?

> Ekoterroryści odwracają zależność twierdząc, że to my ludzie mamy
> podporządkować się zwierzętom i roślinom.

A jakiś cytat na poparcie?

Zadziwiające, że niektórzy czytając Biblię odnajdują w Niej miłość,
harmonię, pokorę i równowagę - nawet spokój. Inni potrafią wywołać wojnę.

--
richo

72. Data: 2007-03-14 20:26:58

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> to musisz to działanie zostawić jakiejś lidze zwierząt.

Nie muszę.

> nic o nas bez nas, jak mówi przysłowie.

Nie ma takiego przysłowia.

--
richo

73. Data: 2007-03-14 20:27:56

Temat: Re: Rosss...puda - a mnie jst żal
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> łoś nie chciał gadać.

To Ty nie słuchasz.

--
richo

74. Data: 2007-03-14 20:37:28

Od: "Jerzy O" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości

> Chrześcijańska.
> Księga Rodzaju:
Szanowny Drogoterrorysto, Księga Rodzaju to Stary Testament.

> Ekoterroryści odwracają zależność twierdząc, że to my ludzie mamy
> podporządkować się zwierzętom i roślinom. Gdzieś tam w dolinie rośnie sobie
> jakiś storczyk i nie życzy sobie, żeby pół km od niego jeździły TIRy.

"Ekoterroryści" pamiętają o Braciach Mniejszych.

Czy naprawdę nie potrafisz zrozumieć, że kogoś serce boli gdy coś
bezpowrotnie ginie?
Zdaje się, sprzedajesz storczyki. Życzę powodzenia, ale to nie to samo. Może
torfowiska wprowadzisz do oferty?
> Pozdrawiam
> Leszek

Pozdrawiam
Jurek

75. Data: 2007-03-14 22:03:21

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy O" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Szanowny Drogoterrorysto, Księga Rodzaju to Stary Testament.

Który jest jednym z filarów religii chrześcijańskiej.

> "Ekoterroryści" pamiętają o Braciach Mniejszych.

Bzdura. Ekoterroryzm, to tylko biznes. Biznes wykorzystujący chwytliwe hasła
i naiwność (zwłaszcza młodych) ludzi.

> Czy naprawdę nie potrafisz zrozumieć, że kogoś serce boli gdy coś
> bezpowrotnie ginie?

Tylko jakoś nie boli, gdy giną dzieci na ulicach Augustowa.
Te storczyki i tak wyginą, bo dolina zarasta krzakami. To są naturalne
procesy i nic na to nie poradzisz. Wszystko się zmienia, jedna estakada
niewiele tu zaszkodzi.

> Zdaje się, sprzedajesz storczyki. Życzę powodzenia, ale to nie to samo.
> Może
> torfowiska wprowadzisz do oferty?

Torf sprzedaję w workach :)
Torf, to część torfowiska, więc sprzedaję torfowiska. Jak chcesz bronić tego
torfowiska, to zapraszam. Jakiś łańcuch się znajdzie i będziesz mógł
przywiązać się do palety :) Najlepiej od 18.00 do 9.00 rano.

Pozdrawiam
Leszek

76. Data: 2007-03-14 22:17:36

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:
c>
> Zadziwiające, że niektórzy czytając Biblię odnajdują w Niej miłość,
> harmonię, pokorę i równowagę - nawet spokój. Inni potrafią wywołać
> wojnę.

myślę, że żona Lota, zamieniona w słup soli wyglądała bardzo harmonijnie, a
tylko się przecież odwróciła.
podobnie jak dwie kupy popiołu z pewnych miasteczek pełnych miłości...
ot, zagadki uczuć.

moon

77. Data: 2007-03-14 22:18:58

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> Nie muszę.

> Nie ma takiego przysłowia.

skoro jesteś człowiekiem, to powinieneś bronić środowisko przed sobą samym!
zacznij od siebie!

moon

78. Data: 2007-03-15 00:01:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moon

Słuchaj Moon, ta cała sprawa to prowokacja,
by ludzi w kraju skłucić ze sobą. Droga poleci
przez całą piękną krainę, ale mowa jest tylko
o jednym jej skrawku. Nawet, gdyby została
przeniesiona kawałek w bok i tak przebiegać
będzie przez okoliczne zakątki niemniej istotne
z przyrodniczego punktu widzenia.
Sprawę nagłośniło to ubeckie ścierwo GW.
Ciekawe, że przez poprzednie lata milczało
w tej kwestii. Toż mogło zająć się medialnie
autostradami zaraz po stoliku okrągłym,
byłyby już gotowe do użytku i bez tego całego
durnego hałasu.

79. Data: 2007-03-15 00:51:16

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> [...]
> w tej kwestii. Toż mogło zająć się medialnie
> autostradami zaraz po stoliku okrągłym,
> byłyby już gotowe do użytku i bez tego całego

no - ja to wszystko wiem.
teraz przychodzi czas na wszystkie idiotyzmy, które już na zachodzie
wychodzą z mody, ale u nas mogą być wciąż dla pewnych osób "pożyteczne".

moon

80. Data: 2007-03-15 02:24:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> Zadziwiające, że niektórzy czytając Biblię odnajdują w Niej miłość,
> harmonię, pokorę i równowagę - nawet spokój. Inni potrafią wywołać wojnę.

W Bilii można znaleźć wszystko. Z tym, że Stary Testament faktycznie
raczej ocieka krwią i nienawiścią. A o miłości to głównie Pieśń Nad
Pieśniami.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

róża pienna na balkon Pd-najchętniej biało-łososiowa
rzeżucha: ziemia/lignina/woda?
Jaśminowce a mszyce.
Przycinanie brzozy?
gdzie kupić drzewka w internecie?