gdzie kupić drzewka w internecie?

1. Data: 2007-03-11 16:40:43

Temat: gdzie kupić drzewka w internecie?
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poradźcie mi proszę jakieś sprawdzone szkółki lub sklepy internetowe z
detaliczną sprzedażą drzewek owocowych.
z góry dziękuję Monika

2. Data: 2007-03-11 18:00:19

Temat: Re: gdzie kupić drzewka w internecie?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi proszę jakieś sprawdzone szkółki lub sklepy internetowe z
detaliczną sprzedażą drzewek owocowych.

O nie, bo nie polecam kupowania kotów w workach.

3. Data: 2007-03-11 22:00:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1173631243.064252.215230@8g2000cwh.googlegroups
.com
Użytkownik <m...@b...pl> napisał(a):

> Poradźcie mi proszę jakieś sprawdzone szkółki lub sklepy internetowe
> z detaliczną sprzedażą drzewek owocowych.

Hejka. www.szkolkislaski.com.pl
Pozdrawiam tradycyjnie Ja...cki

4. Data: 2007-03-11 23:32:40

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
[...]

Witam serdecznie!
Co prawda nie mam w ofercie sklepu internetowego drzewek owocowych, ale w
punkcie sprzedaży przy szkółce mam sporo jeszcze odmian różnej owocówki. Po
prostu nie chce mi się na większą skalę pakować i wysyłać drzewka owocowe.
Dosyć mam pracy z realizacją zamówień nasionek i cebulek.
Jeżeli napiszesz mi co potrzebujesz, to popatrzę co mam i ewentualnie
skalkuluję wysyłkę. Paczka wysyłana kurierem do 30 kg kosztuje 25 zł. Ceny
owocówki od 7 zł za jabłonki, grusze 9 zł, śliwy 8 zł, wiśnie, czereśnie 10
zł, do 15 zł za brzoskwinie.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

5. Data: 2007-03-11 23:45:39

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Witam serdecznie!
> Co prawda nie mam w ofercie sklepu internetowego drzewek owocowych, ale w

Przepraszam.
Miało iść na priwa.

czy wierzba japonska juz powinna puszczac listki?
truskawki
przemarznięta budleja i tawuła
Sońnica japońska jak wysiać.
Jaka to roślina/ kwiat????????