truskawki

1. Data: 2007-03-11 15:37:43

Temat: truskawki
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy chciałam mieć w innym miejscu, to odcinałam pod koniec lata
rozłogi, wybierałam najładniejsze roślinki i sadziłam. Teraz usłyszałam,
że sadzonki musza pochodzić tylko od roślin jednorocznych.
Uwierzyć ?

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2007-03-11 17:56:55

Temat: Re: truskawki
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy chciałam mieć w innym miejscu, to odcinałam pod koniec lata
> rozłogi, wybierałam najładniejsze roślinki i sadziłam. Teraz usłyszałam,
> że sadzonki musza pochodzić tylko od roślin jednorocznych.

Dla amatora przydomowego ogródka
jest to kompletnie bez znaczenia.

3. Data: 2007-03-11 19:02:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:et17o8$lcu$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Gdy chciałam mieć w innym miejscu, to odcinałam pod koniec lata
> rozłogi, wybierałam najładniejsze roślinki i sadziłam. Teraz
> usłyszałam, że sadzonki musza pochodzić tylko od roślin
> jednorocznych.

Hejka. Jakieś konkrety?
Pozdrawiam dociekliwie Ja...cki

4. Data: 2007-03-11 19:45:45

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Dla amatora przydomowego ogródka
> jest to kompletnie bez znaczenia.

Czyli dla mnie :-)
Tym bardziej, że nie zajadam się truskawkami.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2007-03-11 19:55:12

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Jakieś konkrety?

Konkretnie, to ja mogę zdradzić tylko imię
informatorki oraz to, że się kompletnie na ogrodnictwie
nie zna / przyznaje się do tego/ ale podobno jej znajomi
rygorystycznie tej zasady przestrzegają.

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2007-03-11 20:40:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Konkretnie, to ja mogę zdradzić tylko imię
> informatorki oraz to, że się kompletnie na ogrodnictwie
> nie zna / przyznaje się do tego/ ale podobno jej znajomi
> rygorystycznie tej zasady przestrzegają.

Post miesiąca - co najmniej :-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-03-11 21:17:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretnie, to ja mogę zdradzić tylko imię
> informatorki oraz to, że się kompletnie na ogrodnictwie
> nie zna / przyznaje się do tego/ ale podobno jej znajomi
> rygorystycznie tej zasady przestrzegają.

Jeśli prowadzą plantację produkującą sadzonki,
to muszą przestrzegać norm.

8. Data: 2007-03-11 21:48:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:et1mr1$h2d$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Konkretnie, to ja mogę zdradzić tylko imię
> informatorki oraz to, że się kompletnie na ogrodnictwie
> nie zna / przyznaje się do tego/ ale podobno jej znajomi
> rygorystycznie tej zasady przestrzegają.

Hejka. Mam propozycję, żebyś postarała się dotrzeć do tych znajomych
Twojej informatorki, bo być może mają wiele innych nie mniej wartościowych
zasad, niekoniecznie związanych z ogrodnictwem. ;-)
Pozdrawiam fundamentalistycznie Ja...cki

9. Data: 2007-03-11 22:14:09

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> [...]
> rozłogi, wybierałam najładniejsze roślinki i sadziłam. Teraz usłyszałam,
> że sadzonki musza pochodzić tylko od roślin jednorocznych.
Takie są książkowe zalecenia.

Na własne potrzeby zobacz czy na roślinie matecznej nie ma przędziorków, czy
nie ma żerujących owadów na łodydze i nieco niżej.
Jeżeli nie ma to rozłogi są też zdrowe i to co się z nich ukorzeniło też
powinno być zdrowe.
Jest to tańsze niż kupowanie wysyłkowe lub w markecie.
Sąsiad kiedyś z renomowanej szkółki ogłaszającej się w Działkowcu dostał
sadzonki wręcz oblepione jakimś robactwem.

U siebie możesz każdą pod lupą obejrzeć.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

10. Data: 2007-03-11 22:53:07

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Jeśli prowadzą plantację produkującą sadzonki,
> to muszą przestrzegać norm.

Poszukują takich sadzonek, żeby grządkę truskawek mieć.
Dla mnie ma znaczenie smak i aromat.
Wiek rośliny matecznej ma na to wpływ ?
Bo normy mają uzasadnienie.

Pozdrawiam, Barbara