Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...

91. Data: 2015-01-10 20:07:42

Temat: Re: Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> ktoś niedawno na polityce- czuli się mniej więcej jak Anglicy, którzy
> przybywali do dzikich ludów Afryki czy Ameryki. Powodowało to u nich
> jeszcze bardziej wyobcowanie- a znajomość Kabały umożliwiała im
> manipulowanie społeczeństwami.
> I tak idąc dalej- możemy obserwować ich zmiany. Jednak co spowodowało, że
> już za czasów greckich byli tacy?
> Jakkolwiek- sama pustynia z pewnością miała wpływ na ich religię- to
> jednak nie przeceniałbym jej roli. Trudno mi jednak znaleźć, co to było-
> ale było to coś, co miało miejsce tysiące lat temu, wiele lat przed

Ja uważam, że to "coś" było jeszcze przed Żydami a zostało opisane w książce
"Sumeryjski szwindel". Świątynie Sumerów i owszem zaczynały już pełnić role
banków, ale to były przede wszystkim hale medytacyjne, gdzie Sumerowie ("lud
czarnogłowy" spokrewniony z chińskimi Szangami) mieli kontakt z bogami.

Na terenie Sumeru osiedlały się plemiona Amorytów. Dziwny ludek, bo chociaż
język miał semicki to pod względem budowy ciała zbliżony był do dzisiejszych
Nordyków. Lud ten nie miał bogów, ale wierzył w kult przodków wywodzących
się od mitycznego pierwszego człowieka Adhama i wierzył w świętość
pochodzenia ('asl') - dzisiaj taką wiarę nazwalibyśmy historyzmem. W
świątyniach Bogów dopuszczany był do służby i praktykowania części
zarządczo-bankierskiej, ale generalnie, może z małymi wyjątkami nie do
wtajemniczeń i medytacji 'ludu czarnogłowego'.

Z czasem to Amoryci przejęli władzę w Sumerze i kiedy ich władca Sargon
założył nowe miasto Agade, świątynie były już formalnie tych samych bogów,
ale już bez wielkiej części medytacyjnej. Wtajemniczano nielicznych, jeśeli
w ogóle, bo Amorytom chodziło tylko o złoto i biznes bankowy. Za przykładem
Agade poszedł Babilon i inne miasta Babilonii, gdzie kwitła pierwsza kultura
semicka - kultura Akadyjczyków, powstała przez wymieszanie Amorytów z 'ludem
czarnogłowym'. Do religii wprowadzono historyzm i kult przodków ('asl').

W pewnym momencie niektórzy z Semitów postanowili się w ogóle pozbyć
naleciałości sumeryjskich i zbudować jedną świątynię z jednym "bogiem" i
jednym bankiem wybór padł na Jerozolimę w Qanaan i jedno z plemion semickich
Hyksosów (Hebrajczyków). Ale to jest już późniejsza historia. Najważniejszy
był ten punkt zamiany hal medytacji i mistycyzmu na banking.

--
????
???

92. Data: 2015-01-10 20:29:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> Jakież to rozczarowanie?

> Kuźwa żaden antysemita nie potrafi nawet wyłuszczyć składnie o co mu
> chodzi. Równie dobrze można z wami gadać jak z pl.pregierz:mkarwanem,
> wpisując dowolne wklejki z dowolnej strony (np. o naziemnej telewizji
> cyfrowej), taki samo popchnie to "dyskusje" do przodu, jak cokolwiek
> innego.

W moim przypadku to mówiąc prosto z mostu zaczęło się od mojego wplątania
rywalizację tajnych stowarzyszeń buddyjskich z muzułmańskimi. Chodzi o to,
że degradacja chrześcijaństwa w Europie nasuwa pytanie, kto przejmie ten
kontynent. Lepiej, żeby to nie byli muzułmanie. Dlatego Projekt WINTERISLE
ma na celu wspomożenie odrodzenia się politeizmu i nacjonalizmów w Europie
przy współpracy z niektórymi chrześcijanami i Żydami. Nie wolno mi na ten
temat zbyt dużo mówić, bo to są działania w dużym stopniu okultystyczne.
Niestety się znalazł głupek chrześcijański - notabene 'Słowianoizraelita'
(taka mutacja Angloizraelimu) antysemita - który jedzie po tym Starym
Testamentem i od tego projekt się chwieje. Jedynym sposobem na uratowanie
Projektu na rynku jest konkurować w antysemityzmie i jechać _na_ Stary
Testament, ale to niestety przypadkiem wkurza Żydów, mam rację?

--
????
???

93. Data: 2015-01-10 20:45:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]

Projektu na rynku jest konkurować w antysemityzmie i jechać _na_ Stary
Testament, ale to niestety przypadkiem wkurza Żydów, mam rację?

PS. Rozczarowałem się podwójnie, bo Żydzi zamiast upieprzyć tego wściekłego
prowokatora, który jedzie też na nich, go chronią.

--
????
???

94. Data: 2015-01-10 21:18:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2015 11:33:39 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

> I co sobie chrumciu pomyślałaś?

Sobie? - o tobie. Pierwszy raz w życiu, zupełnie z automatu, pomyślałam
pewne słowo.
Pozostało mi jeszcze tylko jego wypowiedzenie, ale żeby AŻ do tego doszło,
musiałbyś sie bardziej postarać.

95. Data: 2015-01-10 21:34:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

>pewne słowo.
>Pozostało mi jeszcze tylko jego wypowiedzenie, ale żeby AŻ do tego doszło,

Naczy standardowo, DVB-T

96. Data: 2015-01-10 21:39:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:m8rvh0$fno$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
> wściekłego
> prowokatora, który jedzie też na nich, go chronią.

Zauważ, że odpowiadając mu w ten sposób- wchodzisz w jego narrację. "Jak
zostałeś antysemita"? A czzy nim jesteś? Nie przecież (chyba że jesteś, ale
nei zauważyłem). Co przecież wychodzi tak, jakby się jego zapytać: "kiedy
zacząłeś mordować ludzi?". Odpowiadasz, bo IMO co innego masz na myśli-
mniejsza o szczegóły- a on będzie bazować WYŁĄCZNIE na tym.
Inna sprawa- czym się różni antysemityzm od antypolonizmu w wymiarzwe
moralnym (czy od antyniemieckości albo czegoś w tym stylu)- on tego nie wie.
Jest albo naturalizowanym Żydem- myszygene, albo po prostu głupim
szabasgojem. Do niego idealnie wprost pasuje cytat:

"Spoleczenstwo kraju nad Wisla jest systematycznie i stale poddawane
lobotomii. Twórcą tej drastycznej metody leczenia chorób mózgu był
portugalski naukowiec António Egas Moniz, ale upowszechnił ją Amerykanin dr
Walter Freeman (Walter Freeman nominował António Egas Moniz do nagrody Nobla
...sic! - Niektórym uczonym trzeba odebrać Nagrodę Nobla). Lekarz brał
szpikulce do kruszenia lodu, przebijał się przez oczodoły do płata czołowego
mózgu i szatkował na chybił trafił płaty czołowe mózgu nieszczęśnika.
Niepojęte, ale świat nauki nie uznał twórcy lobotomii za szaleńca - zabójcę,
lecz za prekursora cudownej metody leczenia chorób psychicznych wartej
Nobla. Moniz otrzymał tę nagrodę pomimo faktu, że zabiegi nie przynosiły
ozdrowień. To znaczy - pacjenci nadpobudliwi rzeczywiście się ,,uspokajali",
szkopuł w tym, że niektórzy na zawsze, ci zaś, którzy przeżyli, tracili
zainteresowanie światem, a ich życie zamieniało się w wegetację. Tyle ze
labatomie z mozgow Polakow robi TVN , Michnik, , Sakiewicz, polska wladza
niby demokratyczna i wybrana.."

Po prostu- otwiera gałkę TV- tam mu TVN z Polsatem srają do mózgu- a on
myśli, że to naprawdę.
--

Chiron

97. Data: 2015-01-10 22:04:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> Michnik, , Sakiewicz, polska wladza niby demokratyczna i wybrana.."
>
> Po prostu- otwiera gałkę TV- tam mu TVN z Polsatem srają do mózgu- a on

Żeby wiedział, że zostałem antysemitą, ponieważ ci decydujący Żydzi
przestali popierać mój gesheft z powodu rabanu i rejwachu jaki podniosła
strona trzecia i który uderzał w nich rykoszetem, a ja, biedny "pojeb" Jakób
Aron Strauchman :) z odstającymi uszami i nieobrzezany jak Urbach, nie
miałem zamiaru go zwinąć, bo kim do kuzkinej maci jestem bez firmy
WINTERISLE? Jestem za mądry, żeby wierzyć, że ktokolwiek podnosi głos, tupie
nogami i zachęca do ukamienowania, cokolwiek to znaczy i ma jakikolwiek
skutek, szczególnie w dzisiejszych czasach. Tfu, cholera, oni są ślepi czy
co, że nie widzą prawdziwego meshugene Down Under?

--
????
???

98. Data: 2015-01-10 22:28:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

>Jestem za mądry

No.

99. Data: 2015-01-10 22:38:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> No.

Czyli dotarło do Ciebie Duchu o co chodzi i cui prodest?
Chodzi tylko o utrzymanie interesu, który z założenia nie był przeciwko
Żydom. Stał się taki, kiedy "poważniejsi" Żydzi wycofali swoje imprimatur
dla SPRAWY.

Żyjemy w ustroju burżuazyjnym, gdzie wiele rzeczy zależy od koniunktury.
Trzeba było znaleźć nową klientelę.

My tutaj drzemy koty, a uzurpator Baghdadi ante portas.

--
????
???

100. Data: 2015-01-10 22:41:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]

Chodzi tylko o utrzymanie interesu, który z założenia nie był przeciwko
Żydom. Stał się taki, kiedy "poważniejsi" Żydzi wycofali swoje imprimatur
dla SPRAWY (z powodu jej kompromitacji przez przemyślaną z premedytacją
zdradę jednego paputczika).

I oto ziemia staje się ponownie płaska
I o to ziemia staje się ponownie paska.
Chrumcia, Chiron...