Re: Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...

From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...
Date: Sat, 10 Jan 2015 20:29:02 +0100
<54aef52b$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
<m8mt5a$cpb$1@node2.news.atman.pl>
<54afabca$0$2647$65785112@news.neostrada.pl>
<m8of9s$vjn$1@node1.news.atman.pl>
<54afc3d8$0$2383$65785112@news.neostrada.pl>
<m8oj88$4o3$1@node2.news.atman.pl>
<54afd976$0$2652$65785112@news.neostrada.pl>
<m8om6h$7oo$1@node2.news.atman.pl>
<54afe389$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<m8pi1f$68g$3@node1.news.atman.pl>
<54b0d9f2$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<m8qq3k$8sr$1@node2.news.atman.pl>
<54b173e0$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>

Ghost wrote:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> Jakież to rozczarowanie?

> Kuźwa żaden antysemita nie potrafi nawet wyłuszczyć składnie o co mu
> chodzi. Równie dobrze można z wami gadać jak z pl.pregierz:mkarwanem,
> wpisując dowolne wklejki z dowolnej strony (np. o naziemnej telewizji
> cyfrowej), taki samo popchnie to "dyskusje" do przodu, jak cokolwiek
> innego.

W moim przypadku to mówiąc prosto z mostu zaczęło się od mojego wplątania
rywalizację tajnych stowarzyszeń buddyjskich z muzułmańskimi. Chodzi o to,
że degradacja chrześcijaństwa w Europie nasuwa pytanie, kto przejmie ten
kontynent. Lepiej, żeby to nie byli muzułmanie. Dlatego Projekt WINTERISLE
ma na celu wspomożenie odrodzenia się politeizmu i nacjonalizmów w Europie
przy współpracy z niektórymi chrześcijanami i Żydami. Nie wolno mi na ten
temat zbyt dużo mówić, bo to są działania w dużym stopniu okultystyczne.
Niestety się znalazł głupek chrześcijański - notabene 'Słowianoizraelita'
(taka mutacja Angloizraelimu) antysemita - który jedzie po tym Starym
Testamentem i od tego projekt się chwieje. Jedynym sposobem na uratowanie
Projektu na rynku jest konkurować w antysemityzmie i jechać _na_ Stary
Testament, ale to niestety przypadkiem wkurza Żydów, mam rację?

--
????
???