Roze

11. Data: 2004-05-03 09:20:07

Temat: Re: Roze
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c752ma$hhi$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Basia Kulesz napisał:
(,,,)
> O przycinaniu korzeni powiedziała mi teściowa koleżanki - kiedyś miała
> szkółkę różaną.
> Własnie wiosną jest to ważne, kiedy krzewy muszą znaleźć energię i na
> wytworzenie systemu korzeniowego i nowych pędów.
>
> Pozdrawiam
> Marta

A ja wzielam to z poradnika o rozach. :-)).
Magda

12. Data: 2004-05-03 10:00:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Własnie wiosną jest to ważne, kiedy krzewy muszą znaleźć energię i na
> wytworzenie systemu korzeniowego i nowych pędów.

Sprzedawane obecnie róże zwykle mają
szczątkowy system korzeniowy.

"Klient nasz pan".

Pozdrawia boletus

13. Data: 2004-05-03 12:11:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Sprzedawane obecnie róże zwykle mają
> szczątkowy system korzeniowy.

Nie do końca.
Dobre szkółki oferują wciąż materiał w I-szym gatunku.
Szkoda tylko, że wybór odmian jest taki marny:-(

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2004-05-03 13:35:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
| (,,,)

| A ja wzielam to z poradnika o rozach. :-)).

No widzisz, a jak sadziłam moje róże, to nie miałam poradnika, tylko bardzo
starszą sąsiadkę, za to z piękną własną różanką:-)

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2004-05-03 14:48:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, a jak sadziłam moje róże, to nie miałam poradnika, tylko
bardzo
> starszą sąsiadkę,

>za to z piękną własną różanką:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Różanka (Rhodeus sericeus amarus) - mała ryba (max 8cm).
Zamieszkuje wody stojące lub wolno płynące. Pożywienie
stanowi plankton roślinny. Tarło od kwietnia do lipca.
Samica składa ikrę do jamy skrzelowej małża, gdzie następuje
rozwój jaj i po miesiącu wypływają stamtąd młode rybki.

Pozdrawia przyrodniczo boletus

świerk biały - co mu jest?
co z brzoskwinka?
Jak przycinac forsycję?