Róże pnące

1. Data: 2001-08-30 14:08:43

Temat: Róże pnące
Od: "kosek" <k...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi polecić pewne miejsce gdzie kupię sadzonki
róży pnącej o dużych kwiatach. Najlepiej w kolorze żółtym, ale może być
ciemno czerwona.
Do tej pory (w zeszłym roku i 2 lata temu) kupiłem i posadziłem osiem
krzaków róż, które miały być pnące, żółte i wielkokwaitowe. Z tych sadzonek
jedna mi się nie przyjęła, dwie były różowe o drobnych kwiatkach, jedna
biała (rośnie do dziś), a pozostałe w ogóle nie były różami pnącymi.

Kosek
mailto: k...@f...of.pl

2. Data: 2001-08-30 14:15:30

Temat: Re: Róże pnące
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"kosek" <k...@f...of.pl> wrote in message news:9mlhdd$2pou$1@news2.ipartners.pl...
> [...] a pozostałe w ogóle nie były różami pnącymi.

Mam nadzieje, ze ich nie przycinales. Zeby sie "wspiac",
roza potrzebuje czasu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-08-30 19:41:50

Temat: Re: Róże pnące do Michala
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kosek" <k...@f...of.pl> wrote in message
>
> Mam nadzieje, ze ich nie przycinales. Zeby sie "wspiac",
> roza potrzebuje czasu.
>
> Pozdrowienia,
>    Michal
>
> --
> Czy to znaczy, ze na wiosne nie mozna przycinac rozy pnacej?
Pozdrawiam Ania

4. Data: 2001-08-30 19:56:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

Mozna przycinac, zeby uformowac. Ale tak, jak na ogol
przycina sie "niepnace" roze nisko nad ziemia co roku
(choc ja tne tylko to, co uschnie), to z pnacymi sie tak
nie robi. Moze wiec masz roze pnace, tylko za bardzo
ciete?

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2001-08-31 06:29:57

Od: "kosek" <k...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (choc ja tne tylko to, co uschnie), to z pnacymi sie tak
> nie robi. Moze wiec masz roze pnace, tylko za bardzo

Nie były przycinane. Nie sądzę, żeby były różami pnącymi. Ich przyrosty,
wygląd i sposób rośnięcia znacznie różniły się od pnących, które mam.
Kosek
mailto: k...@f...of.pl

6. Data: 2001-08-31 07:28:23

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: kosek

> Nie były przycinane. Nie sądzę, żeby były różami pnącymi.
> Ich przyrosty,
> wygląd i sposób rośnięcia znacznie różniły się od pnących,
> które mam.

Trochę szkoda, że nie napisałeś w jakich okolicach zamierzasz tych róż
szukać, ale z Twojej niefrasobliwości wnioskuję, że to okolice
Warszawy ;-))

Największy wybór róż, na których nigdy się nie zawiodłam można znaleźć
w Broniszach przy trasie poznańskiej, ale to jesienią, z gołym
korzeniem.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

7. Data: 2001-08-31 08:51:36

Od: "kosek" <k...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...
> [...]
>
> Największy wybór róż, na których nigdy się nie zawiodłam można znaleźć
> w Broniszach przy trasie poznańskiej, ale to jesienią, z gołym

Fakt. Nie napisałem jakie okolice mnie interesują. Twoja intuicja Cię nie
zawiodła. Rzeczywiście interesują mnie okolice Warszawy.
Tym bardziej dziękuję za info. Na pewno sprwadzę.

Kosek
mailto: k...@f...of.pl

Melduję się po.... :-)))
Od kasztanowców do głogów