Rozlewnie perfum

1. Data: 2004-01-15 20:47:25

Temat: Rozlewnie perfum
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam dzisiaj lutowy "Twój Styl" i przeczytałam ten artykuł o podrobionych
perfumach. Kiedyś we Francji byłam w takiej fabryce "Fragonard" i tam
kupiłam sobie zapach "Opium" w innym opakowaniu i o innej nazwie. Pewnie
niektóre z Was były tam i mogę mi pomóc. Czy to była podróbka, czy
rzeczywiście oryginalne "Opium"?

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-15 21:14:15

Temat: Re: Rozlewnie perfum
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message
> [...]
> kupiłam sobie zapach "Opium" w innym opakowaniu i o innej nazwie. Pewnie
> niektóre z Was były tam i mogę mi pomóc. Czy to była podróbka, czy

gdzie dokladnie byla ta fabryka? ja bylam w takiej w Grassie i tam na pewno
nie sprzedawali podrobek :)

M.

1. Data: 2004-01-15 21:33:48

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> "Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message
>
> gdzie dokladnie byla ta fabryka? ja bylam w takiej w Grassie i tam na
> pewno nie sprzedawali podrobek :)
>
> M.

Tak, to raczej ta sama. :-) Na pewno jedna jest jeszcze w Paryżu, i ja byłam
w obydwu. Nie pamiętasz nazwy? Jeśli "Fragonard" to na 100% ta sama. Mam
nadzieję, że to nie była podróbka to "Opium"...

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-15 21:56:35

Od: "maja33" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli dobrze pamietam slowa pani przewodnik to fragonard nie podrabial
innych perfum tylko wypuszczal niektore swoje produkty o bardzo podobnym
zapachu i tansze, a twoje opium napewno nie jest orginalem gdyz jest to
zupelnie inna firma.

maja33

1. Data: 2004-01-15 22:00:37

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli "Fragonard" to na 100% ta sama. Mam
> nadzieję, że to nie była podróbka to "Opium"...

chyba to byla wlasnie "Fragonard" (na pewno byla tez w Paryzu). Z tego, co
pamietam, to tam produkowali te wszystkie esencje do perfum - naturalne i
syntetyczne (co za fachowe sformuowania :> )
mowisz, ze kupilas Opium, ale o innej nazwie i opakowaniu - wiec jest pewne,
ze to nie bylo Opium YSL :)
nie nazwalabym tego podrobka, bo nazwy Opium nie posiadalo, a sklad -
esencje, czy olejki pewnie mial ten sam, a moze nawet ta fabryka jest
dostawca skladnikow do Opium YSL -> z tego, co pamietam, tym sie fabryka
zajmuje.

Marlene

1. Data: 2004-01-15 22:07:30

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> w obydwu. Nie pamiętasz nazwy? Jeśli "Fragonard" to na 100% ta sama. Mam
> nadzieję, że to nie była podróbka to "Opium"...

Mam perfumy z tej rozlewni. W Paryzu jest polaczona z muzeum perfum Co
ciekawe sa o niej wzmianki w roznych przewodnikach po Paryzu, wiec nie sadze
zeby to byly jakies podrobki. Kupilam Eternity, ale nazwa na buteleczce jest
inna. Powiedziano nam, ze maja licencje na same zapachy, a nie na marke,
stad okazyjna cena. Kupowalam dobrych pare lat temu, a zapach jest wciaz ten
sam. Ta rozlewnia w Paryzu jest b. popularna wsrod przyjezdnych Polakow
(wiadomo-atrakcyjne ceny), wtedy kiedy ja bylam mieli nawet specjalnie
zatrudniona Polske do obslugi polskich turystow ;)

1. Data: 2004-01-15 22:23:13

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja33 wrote:
> [...]
> innych perfum tylko wypuszczal niektore swoje produkty o bardzo
> podobnym zapachu i tansze, a twoje opium napewno nie jest orginalem

Właśnie z tego co ja pamiętam, to panie przewodniczki tłumaczyły, że to są
te same markowe perfumy, ale sprzedawane taniej z racji tego, iż zmieniono
nazwę i flakonik oryginalny zastąpiono tym fragonardzkim.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-15 22:24:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> [...]
> - naturalne i syntetyczne (co za fachowe sformuowania :> )
> mowisz, ze kupilas Opium, ale o innej nazwie i opakowaniu - wiec jest

Szkoda, bo pachnie jak "Opium". :-(

> [...]
> esencje, czy olejki pewnie mial ten sam, a moze nawet ta fabryka jest
> dostawca skladnikow do Opium YSL -> z tego, co pamietam, tym sie

Hmm...ciekawe.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-15 22:27:55

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:
> [...]
> popularna wsrod przyjezdnych Polakow (wiadomo-atrakcyjne ceny),
> wtedy kiedy ja bylam mieli nawet specjalnie zatrudniona Polske do

Wtedy, jak ja byłam, też oprowadzała Polka. Czyli uważasz, że te perfumy są
oryginalne, tak? :-) W zasadzie to nie interesuje mnie flakonik ani nazwa,
grunt żeby zapach był ten sam.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-15 22:40:04

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> oryginalne, tak? :-) W zasadzie to nie interesuje mnie flakonik ani nazwa,

Oryginalne w tym sensie ze maja trwaly zapach nie odrozniajacy sie od
zapachu ich markowych odpowiednikow.Wersja dot. licencji mnie przekonala.
Moze roznia sie nieco skladem, albo maja wylacznie syntetyczne skladniki,
ale skoro posiadaja ww cechy to za taka cene nie wymagam nic wiecej.

Zakupowe miejsca
LUDZIE POMOCY !!!!!!!!!!! jak najszybciej
Vichy we Wroclawiu
Powi?kszenie piersi
Chcesz być piękny i młody - pij piwo