Rozliczenie Końcowe

1. Data: 2001-10-16 12:04:22

Temat: Rozliczenie Końcowe
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kilka dni przed podpisaniem Aktu Notarialnego i dokonaniem ostatniej
wpłaty na rzecze developera.
Poprosiłem o przedstawienie mi dokładnego rozliczenia kosztów; rezygnowalem
parapetow wewnetrznych, oscieznic metalowych, wplaty zostaly waloryzowane
wskaznikiem GUS (nota bene wskaznikiem inflacjcji a nie wzrostu cen i uslug
budowlanych), zmniejszyla sie powierzchnia, itp.
Odmowiono mi przedstawienia dokladnych wyliczen twierdzac ze nie jest to
dokument. Czy ktos z Panstwa mial do czynienia z podobnym przypadkiem, i jak
sie do tego odnosic?
Czy mogę i na jakiej podstawie, obciążyć developera kosztami przedłużenia
opkresu karencji w spłacie kapitału kredytu (musiałem przedłużyc o 2
miesiące zeby wykończyć mieszkanie, które miało byc oddane 31 maja 2001.
Developer tłumaczy się tym iż on placi odsetki karne, ale wg mnie to 2 różne
rzeczy - bank dał mi kredyt i okres karencji wynikający z terminoweg oddania
mieszkania).

ps.
Jakie sa konsekwencje opoźnienia podpisania aktu notartialnego i
przeniesieni awłasności.

1. Data: 2001-10-16 22:24:31

Temat: Re: Rozliczenie Końcowe
Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieszkania).
>
> ps.
> Jakie sa konsekwencje opoźnienia podpisania aktu notartialnego i

Zanim zapytasz - sprawdz w umowie.
Jesli tam tego nie ma, albo jest napisane belkotem prawniczym
- wtedy pytaj (przesylajac do wgladu kopie umowy).

Edek

1. Data: 2001-10-17 08:00:39

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomo że nie jest, żaden Developer nie dopuszcza obciążania go kosztami
kredytu, wystarczy że płacą karne odsetki za nieterminowe oddanie
mieszkania.

coś się stanie jeżeli będe zwlekał z podpisaniem aktu notarialnego - w
sensie konsekwencji prawnych, z resztą sobie poradzę.

1. Data: 2001-10-17 23:00:10

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> coś się stanie jeżeli będe zwlekał z podpisaniem aktu notarialnego - w
> sensie konsekwencji prawnych, z resztą sobie poradzę.

To zalezy od tego czy sie np. zobowiazales w umowie
do podpisania aktu jesli cie wezwia czy nie, w jakim terminie, czy jest to
traktowane jako rozwiazanie umowy z twej winy czy nie, czy za czas do
podpisania
umowy koszty typu ogrzewanie woda czynsz ponosza oni czy ty, jakie sa
kary umowne za zerwanie umowy, jak ci zwracaja kase ktora juz im wplaciles
na poczet budowy (nominalnie, powiekszona o np. wskaznik inflacji)
i ile kosztow administracyjnych z tej kasy potracaja i jak to licza, czy
zobowiazales
sie do znalezienia innego nabywcy jesli ty nie chcesz i te pe, i te de.

Jeszcze raz mowie - podeslij umowe to ci ktos ewentualnie konkretnie
odpowie.
A tak mozemy sobie dywagowac co by bylo gdyby .....

Edek

domki do 200.000zl w okolicach Warszawy
wanna jak prycznic? parawan na wannę
Kuchnia-meble